Частка виробника в ціні плодоовочевої продукції зменшилася
Частка виробника від ціни продукції в супермаркетах зменшилася за три роки у середньому до 70% і буде в подальшому знижуватися.
Про це розповів під час конференції «Овочі та фрукти України-2019. Експортний прорив» розповів керівник відділу маркетингу проєкту «АПК -Інформ: овочі та фрукти» Євген Кузін, передає кореспондент AgroTimes.
Проєкт зробив дослідження мереж супермаркетів, у тому числі й проаналізувавши рівень цін.
«Подібне дослідження торговельних мереж ми робили три роки тому. Тоді в Україні по деяких позиціях борщового набору частка виробника становила 90%. Зараз знизилася до 70% і буде зменшуватися у подальшому. Фермерів чекає майбутнє європейських виробників, які отримують лише 10-20% від ціни їхньої плодоовочевої продукції в супермаркеті», — сказав Євген Кузін.
Читайте також:Аналітики порівняли ціни на овочі й плоди в Україні та Польщі
Додати коментар