Часник із гірського села став місцевим брендом
Підприємець Владислав Симочко вирощує часник на площі 3 га в закарпатському селі Тур’ї Ремети. За кілька років рослини адаптувалися до екстремального гірського клімату, а підприємець налагодив продаж часника у місцеві ресторани та переробку часникової продукції.
Про це пише журнал «Плантатор».
«Восени 2015 року засіяли 2 га часнику, після першого сезону проаналізували помилки й тієї ж осені посадили втричі більшу площу –– 6 га. Однак нині площі під часником скоротили до 3 га, оскільки ціна на часник в останні кілька років істотно зменшилася. Коли ми починали, то кілограм часнику в гуртовій торгівлі коштував 75 грн, тобто 3 долари, а тепер –– 1,6–1,7 долара. Великий обсяг складніше збути, тож ми вирішили вирощувати стільки, скільки реально можемо продати через місцеві магазини та ярмарки», –– розповів Владислав Симочко.
Читайте також: Часник на експорт
Турянський часник за короткий термін став упізнаваним місцевим брендом. Частину врожаю господарство продає місцевим закарпатським ресторанам і магазинам. Тепер навіть закарпатський крафтовий сир у знаменитій «Перечинській мануфактурі» виготовляють із додаванням цього пекучого овочу.
Додати коментар