Агроном назвав 6 причин кооперації фундуківників
Виробникам фундука варто об’єднуватися для спільного маркетингу продукції, спільного використання ресурсів, обміну знаннями і навичками, фінансування, спільної закупівлі ЗЗР добрив, спільного використання техніки.
Про це у своїй колонці на сайті AgroTimes написав Євген Лайтер, головний агроном фундукового саду корпорації «Галс Агро».
«Дуже важливий спільний маркетинг, тому що споживання горіху в Україні невелике, і його потрібно збільшувати», – підкреслив спеціаліст.
Він також зазначив, що виробники фундуку можуть об’єднати земельні площі, обладнання, технології та робочу силу, щоб забезпечити більш ефективну виробничу діяльність.
«Фермери можуть ділитися своїм досвідом та знаннями щодо оптимальних методів вирощування фундуку, що призводить до підвищення якості та врожайності. Можна проводити у межах області або регіону певні заняття, які дозволять підвищити професіоналізм виробників, що підніме в свою чергу якість продукту», – запропонував Євген Лайтер.
На його думку, кооперативам буде легше отримувати фінансову підтримку. А також буде дешевше закуповувати гуртом велику партію добрив, ЗЗР, техніку і обладнання.
«Можна використовувати схему використання комбайнів з півдня на північ – коли на півдні країни вже змолотили, після цього вони піднялись, щоб збирати урожай на півночі», – запропонував агроном.
Читайте також: Фундуківники не мають повторити помилки виробників волоського горіха, – аналітик