Точка зору

Репутація і надійність кожної окремої компанії закладає репутацію Україні

Анастасія Білич
керівник маркетингової служби «Арніка Органік»

Глобальний органічний ринок за останній рік зріс на 7 млрд євро, досягнувши рекордної позначки у 97 млрд євро (за результатами 2018 року, FiBL, IFOAM Survey). При цьому, за оцінками Wellness Institute загальний ринок health, wellness&beauty оцінюється у 700 млрд доларів, неодмінною компонентою якого є саме продукти, що вироблені із дотриманням органічної технології. В окремих країнах ріст ринку склав від 10 до 15%, при цьому деякі вже сьогодні стикаються з проблемою нестачі регіональної (локальної) сировини. Тому попит на продукцію із країн не-ЄС походження в короткостроковій перспективі лише зростатиме.

Для тих, хто мислить категоріями розвитку та глобального бізнесу, хто працює в органічному секторі та розвиває стійке виробництво, хто хоче почути та побачити однодумців як зі сторони споживачів, так і виробників, BIOFACH є обов’язковим щорічним заходом для відвідування.

Щороку для нашої компанії BIOFACH стає місцем зустрічі з нашими партнерами, з якими обговорюємо співпрацю на маркетинговий сезон, перспективу подальшої співпраці, а також місцем знайомства з новими клієнтами, з якими намагаємося знайти лінії для партнерського перетину, розвитку цікавих та взаємовигідних проектів.

Цьогорічний BIOFACH став для нас дуже продуктивним та насиченим з огляду на кількість та якість проведених зустрічей, заходів, що вдалось відвідати, та виробників, з якими вдалось поспілкуватися по нових продуктах, технологіях і ринкових трендах.

Ми представили свою компанію в рамках Національного павільйону, а не окремого стенду. Національний павільйон — це павільйон компромісів та довіри, який став спільним натхненням всіх його учасників, адже дискусії щодо його формату та дизайну, організації роботи були ініційовані Консорціумом Organic Ukraine Bussines Hub Національного павільйону органічних українських продуктів на постійній основі. Від своїх клієнтів ми отримали багато схвальних відгуків щодо того, як була представлена Україна в цьому році на виставці.

Ми раді, що взяли участь саме у такому форматі. І не лише через те, що національні павільйони через дизайнерські концепції та масштабність привертають більше уваги відвідувачів. Ми розуміємо, що репутація та надійність кожної окремої компанії, що працює в органічному сегменті та представляє Україну глобальному співтовариству, закладає репутацію нашій країні, як надійному та професійному партнеру.

Саме тому наша компанія своєю діяльністю, досвідом, цінностями та принципами ведення бізнесу закладає фундамент для потужної репутації нашої країни як гравця на міжнародній органічній арені. Формат національного павільйону ще більше підкреслює єдність українського органічного сектору та через знайомство з компаніями, що представлені на стенді, створює позитивну іміджеву історію нашої країни.