Техніка

Подорожуйте з комфортом

Подорожуйте з комфортом

Caravelle Т6 забезпечить комфорт як під час службових поїздок, так і подорожей в родинному колі.

  

В 1950-му році розпочалась історія одного з найпопулярніших у Європі комерційних фургонів, а відтак і створених на його базі мікроавтобусів, що отримали незвичайну для авто назву Caravelle – подібну до назви літака, одногоз перших у світі турбореактивних пасажирських лайнерів. Втім, в обох випадках йдеться про комфортні пасажирські перевезення.

 

 

У квітні в Амстердамі відбулася світова прем’єра шостого покоління відомої серії фургонів VW — Т6, а продаж нової генерації в Україні стартував у серпні 2015 року. За 65 років – починаючи з легендарного покоління Т1 (Bully) включно з попереднім п’ятим поколінням Т5 — продано 12 мільйонів фургонів. Метою створення серії Т1 та наступних поколінь було і залишається надання клієнту сучасних транспортних рішень, при цьому кожне нове покоління було технологічним лідеромі чітко відповідало потребам ринку. Серія Т6 стала ще однією сходинкою на цьому шляху завдяки покращеній безпеці, підвищеному рівню комфорту, кращій зручності, а також поліпшеній динаміці керування в поєднанні з удосконаленою економією пального.

 

Екстер’єр

 

Серію Т6 створено в найкращих німецьких традиціях дизайну. Як і його попередників, нове покоління Т6 легко впізнати з першого погляду. Зовнішність була обережно модернізована, водночас ставши ще більш чіткою і вивіреною. Лінії виконані в безперервному переході від передньоїчастини до задньої. Кузов у цілому створює враження монолітності та довершеності. Дизайнерами та інженерами було враховано низку вимог щодо інтер’єру авто. Вони розробили внутрішнє оздоблення для всіх версій автомобіля на різні смаки: практичне, функціональне для «робочої конячки» Transporter, а для «ікони» серії Multivan ще й вишукане. Проміжною ланкою серіїє Caravelle. Цей місткий автомобіль багатоцільового призначення, створений як для комерційного, так і приватного використання, був оновлений і тепер вперше доступний також у топовій комплектації Highline.

 

Для тест-драйву ми отримали автомобіль у більш бюджетній версії Comfortline з роботизованою 7-ступінчастою коробкою передач DSG із подвійним зчепленням та дволітровим дизельним двигуном потужністю в 140 к. с. на 7+1 посадочних місць з одними (правими) зсувними дверцятами з електродоводчиком. Значні зміни «зовнішності» автоне назвеш глибоким рестайлінгом Т5, що підтверджують часті запитання на заправках чи на паркінгу: «Це Т6?» Дизайн екстер’єру зазнав значних змін по всьому периметру: «лице» оновлено відповідно до нової фірмової стилістики, нова оптика спереду, кардинально змінилася задня частина завдяки новим заднім ліхтарям та новому візерункуліній кришки багажника із соліднішим лого. А збоку, як і раніше, бачимо досить знайомий силует завдяки аналогічно виштампуваним лініям та нахилу стійок даху.

 

Салон

 

У салоні маємо 8 комфортних сидінь у три ряди (2+3+3). У третьому ряду — монолітний диван для трьох пасажирів, у другому, зліва, – монолітне сидіння для двох пасажирів із кріпленнями для дитячих крісел ISOFIX. Справа – складане крісло з функцією Easy-Entry (з кріпленням для дитячого крісла Top Tether) відкидається, забезпечуючи прохід для пасажирів третього ряду. Крім того, крісла другого ряду, потрійне сидіння третього складаються горизонтально, створюючи рівну поверхню, що дає змогу за кілька хвилин створити простір без демонтажу крісел для перевезення об’ємного не надважкого вантажу, а за допомогою 6 такелажних петель на підлозі можназафіксувати вантаж задля безпеки під час руху. Підлога як в пасажирському салоні, так і спереду, вкрита гумовим настилом. Caravelle легко трансформується у вантажний фургон — за потреби можна демонтувати як третій ряд сидінь, так і сидіння другого ряду, отримуємо при цьому корисний простір 5,8 м3 для вантажу масою 1100 кілограмів. Сидіння водія та пасажира спереду мають добру бічну підтримку та обладнані підігрівом, з можливістю їх регулювання за висотою, нахилом спинки та поперековоїопори. А наявність підлокітників по обидва боки зробить подорож ще комфортнішою та, чесно кажучи, призводить до ефекту дежавю (кілька раз ловив себе на думці: «Чи я часом не в Мультивані?»).

 

Салон, як і центральну панель, виконано з якісних матеріалів. Спереду є багато сховків для дрібних речей, тримачі для склянок на центральній панелі. Усі сховки всередині оброблені м’якими матеріалами, щоб мінімізувати сторонні шуми. Вставок з дерева чи алюмінію в тестовому авто не було, адже це не топова версія. Трьохзонний клімат-контроль і додатково обладнані сонцезахисними шторками бічні вікна в пасажирськомусалоні забезпечать приємну атмосферу. Із пасажирського відділення можна керувати клімат-контролем — кожний ряд сидінь обладнаний індивідуальним освітленням.

 

У темну пору доби разом з дистанційним відкриванням вмикається освітлення салону та ближнє світло фар (асистент Coming home та Leaving home), а зручно потрапити всередину салону допоможе підсвічування сходинок.

 

Системи безпеки

 

Творці Caravelle у кращих німецьких традиціях попрацювали не лише над надійністю, якістю, довершеною функціональністю, а й над активною та пасивною безпекою водія та пасажирів. Стандартним є обладнання всіх крісел пасками безпеки, подушками безпеки для водія та переднього пасажира (з системою деактивації подушки безпеки пасажира). Електронна програма стабілізації руху (ESP) із системою антиблокування (ABS), системою протибуксування (ASR) і гальмівним асистентом дозволяють упевнено почуватися під час руху і запобігти заносу. Паркінг-контроль та система освітлення поворотів додають впевненості під час маневрування в місцях з обмеженою видимістю. Після запуску двигуна вмикаються ходові ліхтарі, які окремо інтегровано у фари.

 

Керування

 

Керування у місті або на українських «вбитих» дорогах не створює значних труднощів — маневрувати дуже легко. Попри значні габарити, комфортне сидіння водія та регульоване кермо забезпечують комфортну та вигідну високу «капітанську» посадку, дуже добру оглядовість, як у позашляховиків із просторим салоном. Інформативне та слухняне кермо, до того ж рульове колесо обладнане елементами управління надзвичайно якісною та функціональною медіасистемою з USB та бортовим комп’ютером. Гальма м’які та прогнозовані.

 

Серцем тестової Caravelle є 2-літровий дизельний двигун TDI з гарними характеристиками: 140 к. с. та 340 Нм обертального моменту. 7-ступінчастий робот DSG забезпечує максимальну плавність ходу та економію пального — перемикання передач не відчувається взагалі, слід відзначити й добру шумоізоляцію салону, особливо в зоні моторного відсіку. А після переміщення важеля в режим «Спорт» або ручного перемикання авто «оживає», показуючи добру динаміку набору швидкості, а за потреби можна стрімко прискоритися з місця або під час обгону. Навіть за досить динамічної їзди авто має помірний апетит — в межах 10–11 л на сотню, а середня витрата пального в комбінованому циклі (на відстані 1 600 км) під час нашого тесту становила 8,5 л на сотню, але витрати пального, заявлені виробником, – 6,6 л/100 км на трасі цілком реальні при швидкостях в діапазоні 80–110 км/год., що було перевірено особисто — 20 л дизелю на 300 км. А отже, 80-літрового баку вам може вистачити на 1300–1500 км.

 

Високий кліренс 193 мм, посилена підвіска (спереду незалежна пружинна/ззаду залежна пружинна з посиленими амортизаторами), але досить енергоємна, добре згладжує невеликі нерівності. Шумоізоляція досить непогано гасить зовнішні шуми навіть під час їзди по бруківці. Із систем, які забезпечують додаткові зручності під час керування, слід виділити такі: круїз-контроль, датчик темряви, асистент дальнього світла Light Assist, датчик дощу, зовнішні електрично-складані дзеркала з обігрівом, система контролю тиску в шинах. Не надтовтомившись, водій зможе здолати навіть значні дистанції, в чому я переконався особисто, а система розпізнавання втоми водія підкаже вам, що слід зробити зупинку для відпочинку.

 

Відзначу, що гарантія на автомобіль — 4 роки, або 120 тис. км пробігу, а інтервал ТО — кожні 20 тис. км. Наостанок повідомлю, що ціна даної комплектації авто становить 59 088 у. о. з дообладнанням, у ній немає надмірностей, але є все найнеобхідніше для безпечної та комфортної подорожі.

 

 

Олег Парадовський

журнал “The Ukrainian Farmer”, листопад 2015 року

  

Усі авторські права на інформацію розміщену у журналі “The Ukrainian Farmer” та інтернет-сторінці журналу за адресою https://agrotimes.ua/journals належать виключно видавничому дому «АГП Медіа» та авторам публікацій, згідно Закону України “Про авторське право та суміжні права”.
Використання інформації дозволяється тільки після отримання письмової згоди від видавничого дому «АГП Медіа». 

Інші статті в цьому журналі
The Ukrainian Farmer
The Ukrainian Farmer
The Ukrainian Farmer
11
Статті з журналу:

ЧИТАЙТЕ БІЛЬШЕ