Відкриття нового дилерського центру Case IH на Волині - AGSOLCO Ukraine, грудень 2016

Поділитись:

Компанія AGSOLCO Ukraine у серпні 2016 року стала офіційним дилером Case IH. А вже у грудні відкрила дилерський центр на Волині, в селі Липини під Луцьком.

 

AGSOLCO Ukraine є однією з небагатьох багатопрофільних компаній, які пропонують аграріям широкий ряд сільськогосподарської, будівельної, комунальної та складської техніки, запчастин, сервісу, а також усіх елементів агротехнологій — насіння, ЗЗР та добрив. Це досить зручна практика як для торговельного бізнесу, так і для клієнтів. Концепція «все в одному місці» дає змогу не просто економити час і спрощувати документообіг, а й отримувати значні переваги у вигляді знижок. За час свого існування компанія наповнила кожен напрямок унікальними й економічно вигідними для клієнтів продуктами. Проте головною подією 2016 року стало підписання угоди про партнерство з компанією Case IH. У лінійці продуктів з’явився флагман, без якого неможливо уявити сучасне ефективне агровиробництво.

Компанія AGSOLCO Ukraine хоч і почала працювати у 2015 році, проте назвати її новачком в аграрному бізнесі досить важко. Переважна більшість працівників має багаторічний досвід роботи як в дистриб’юторських компаніях так і в агровиробництві. У компанії є потужне представництво у Вінниці, а також підрозділи в Черкаській, Рівненській, Тернопільській, Чернігівській, Донецькій і Миколаївській областях. Структура компанії розширюється, планується подальше нарощування присутності в регіонах, буде збільшуватись кількість персоналу, ростиме асортимент техніки і запасних частин. 

Під час урочистого відкриття гості подивились і навіть випробували трактори Case IH моделей Farmall і Puma. Ці моделі недарма було обрано для демонстрації — спеціалісти компанії очікують, що на Волині найбільший попит матимуть трактори середнього класу. Великі компанії традиційно купують тягові засоби потужністю понад 300 к. с. Однак таких компаній тут не так багато. У той же час все більшу силу набирають середні й малі господарства, які вже виросли з рівня МТЗ та уживаної техніки з Європи. Їх потреби — саме на рівні 100–250 к. с. Трактори цієї потужності за функціональністю нічим не поступаються «старшим» серіям, але набагато дешевші, тож придбати їх можуть навіть дрібні фермери. До того ж статистика свідчить про постійне збільшення частки тракторів середнього класу в загальному обсязі продажів. 

Вже зараз компанія AGSOLCO Ukraine може забезпечити якісним сервісом власників техніки Case IH. Для цього в компанії створена сервісна служба, яка укомплектована досвідченим персоналом, що має відповідну кваліфікацію і готовий вирішувати завдання будь-якого рівня складності. Сервісні спеціалісти забезпечені новим автотранспортом, діагностичним обладнанням та необхідним інструментом.

 

Коментарі

 

Юрій Єгоров, бізнес-менеджер Case IH в Україні та Молдові

 

До цього часу ми, як, власне, й інші відомі бренди, менше приділяли уваги цьому регіону. Житомирська, Рівненська та Волинська області дещо відрізняються від інших регіонів ґрунтами, тут трохи менша врожайність та є специфічні культури на кшталт льону та сорго, що в інших регіонах України трапляється вкрай рідко. З ґрунтами теж багато особливостей: бачимо багато заболочених ділянок з підвищеною кислотністю, що потребують меліорації. Отже, тут потрібно думати про технології, які дадуть змогу підвищити врожайність. У Case IH є і техніка, і технології, які дадуть змогу це зробити, тому цей регіон нам досить цікавий.

Якщо дивитися за кількістю гектарів, то Рівненська і Волинська області не найбільші. Проте сільське господарство тут також працює й розвивається, і на сьогодні потреба у техніці тут теж відчутна. Клієнти досить різні — від потужних підприємств до зовсім дрібних фермерів. Наприклад, компанія «Волиньзернопродукт», в обробітку якої кілька десятків тисяч гектарів, має великий досвід і добре розуміє, яка саме техніка повинна у них працювати, щоб зробити бізнес ще кращим. Проте деякі фермери поки що керуються застарілими принципами підбору технічного парку, і наше завдання — створити нове, більш ефективне бачення цього процесу.

Також дуже важливим для нас є ввезення нової для українського ринку техніки — це розкидачі мінеральних добрив і сівалки точного висіву. Ми такі продукти ще не продавали — старт продажів припаде саме на Волинський регіон. Тут ми побачимо, як ця техніка працює в наших умовах і яких результатів можна досягти з її допомогою. 

Колектив компанії AGSOLCO Ukraine давно присутній в цьому бізнесі, і директор компанії Роман Осадчий теж людина з чималим досвідом. Команда, яка з ним працює, складається з професіоналів, які багато років присвятили аграрній сфері, прекрасно знають техніку, технології і місцевих аграріїв. Тому між Case IH і командою AGSOLCO Ukraine присутня така важлива довіра і впевненість у результативній співпраці.

Скажу відверто — ми не очікуємо грандіозного старту продажів від цього регіону. Наразі нашою метою є створення лояльності клієнтів шляхом сервісу, підтримки та наявності запасних частин. Продаж техніки є вторинним завданням, оскільки люди спочатку мають переконатися в тому, що вони будуть мати необхідний сервіс та запчастини, і лише потім думати про розширення або оновлення свого парку сільгосптехніки.

На сьогодні потенційними покупцями техніки Case IH є досить різні фермери. Але їх об’єднує розуміння, що нова техніка має зовсім інші технологічні властивості, вона може робити за один день те, що стара робить за п’ять. Сьогодні це досить важливо, оскільки терміни сівби і збирання врожаю з року в рік скорочуються, кожен день затримки вартує дуже дорого. Відомо багато прикладів, коли така коротка затримка ставала причиною втрат урожаю з цілих полів. Люди не могли вчасно вийти в поле, оскільки їм не вистачало часу або техніка фізично не могла потрапити на поле. Тому ми активно говоримо про ширину захвату і про гусениці як гарантію вчасно виконаної роботи незалежно від її обсягів і погодних умов. Фермери мають бути впевненими в тому, що вони не втратять свій врожай ні на етапі сівби, ні на етапі обробки або збирання.

Ще однією особливістю регіону можу назвати велику кількість уживаної техніки. Ми розуміємо аграріїв, які свого часу намагались купувати саме таку техніку, і причина тут була одна — брак обігових коштів і низька рентабельність. Однак якщо розглянути цю проблему уважніше, можна побачити, що новіша техніка віком до трьох-чотирьох років в Україну практично не завозиться, оскільки вона оснащена сучасними двигунами Tier3 та Tier4. Водночас машини, яким виповнилось 6–7 років, вже не можуть конкурувати з новою технікою з багатьох причин: це і практично повна відсутність ресурсу, і менші надійність, продуктивність, а про технологічність взагалі не варто згадувати, тому що тут глобальна різниця.

Тому я вважаю, що навіть велика кількість вживаної техніки в цьому регіоні не буде конкурувати з новою.

 

Роман Осадчий, директор AGSOLCO Ukraine

 

Ми обрали Case IH з багатьох причин. У частини виробників на сьогодні вже сформувалась дилерська мережа, яка покриває всі регіони. Відомих за кордоном, але мало поширених в Україні виробників ми теж не розглядали, тому що маємо негативний досвід популяризації нового бренду, коли після наполегливої праці і значних інвестицій завод виробник змінює дистрибуційну стратегію і в твій регіон приходить новий дилер і збирає «вершки». Отже, ми хотіли працювати з добре відомим виробником. Корпорація CNH є одним із стовпів у виробництві аграрної техніки, у неї широкий модельний ряд, високий ступінь надійності, разом із John Deere вони ділять ринок США практично навпіл. Також нам дуже імпонує команда українського представництва Case IH, що також має велике значення у бізнесі. Ми розглядали різні можливості співпраці з різними постачальниками, також нам знадобився певний час, щоб донести своє бачення майбутнього розвитку бізнесу до Case IH. Наша концепція розвитку ринку знайшла розуміння в корпорації CNH і з серпня 2016 року ми стали офіційним партнером цієї компанії з брендом Case IH.

Мені подобається і продукт, і підтримка, ми відчуваємо комфорт в роботі з людьми в представництва, тому я сподіваюсь на позитивну взаємовигідну співпрацю. Ми виконали всі вимоги Case IH щодо зовнішнього вигляду дилерського центру. Наші продавці проходять багато навчальних курсів з продукту, сервісні спеціалісти відповідно навчаються за своїми програмами. Зараз саме розпочався сезон тренінгів, який триватиме до трьох місяців, і наші спеціалісти будуть постійно підвищувати свій рівень підготовки.

Значні інвестиції зроблено в склад запасних частин, бо якщо обігових коштів недостатньо, не можна працювати дилером такої серйозної компанії, як Case IH. Якщо один трактор коштує понад 100 тисяч доларів, компанія повинна мати на складі певний набір запчастин, за допомогою якого можна вирішувати всі питання сервісу і ремонту.

Аграрії сьогодні не вірять розмовам і обіцянкам або гарним картинкам. Їм потрібно самостійно сісти за кермо трактора, проїхати і переконатись, що це саме та техніка, яка їм потрібна. І тільки після цього вони готові викласти кошти або йти за позикою в банк. Тому компанія змушена вкладати певні кошти в склад самої техніки, щоб мати можливість не тільки розповідати, а й демонструвати переваги сучасних машин Case IH. 

Коли створюєш будь-який бізнес, потрібні гроші і потрібні люди. Якщо є гроші, але немає людей, це викинуті на вітер гроші. Якщо люди не будуть працювати через погану мотивацію або ж слабку підготовку, то, звичайно, очікуваного результату не отримаєш. Тому AGSOLCO Ukraine дуже серйозно підійшла до формування команди. Однією з головних вимог було знання клієнтської бази та готовність працювати з людьми. Ми розуміємо, що бізнес роблять люди, і якщо з клієнтом постійно спілкуватись, виявляти його виробничі проблеми та потреби, намагатися запропонувати йому рішення, то рано чи пізно успіх прийде. Завдання продавців – встановити довірливі відносини з клієнтами, довести на ділі, що ти є надійний постачальник і на тебе можна розраховувати. У цьому випадку клієнт буде готовий до співпраці. 

Звичайно, флагманом є техніка Case IH, але окрім неї пропонується техніка інших брендів і напрямків, за допомогою якої можна закрити практично будь-які потреби клієнта. Це і автомобільна, і будівельна техніка, і повний перелік агротехнологічних продуктів — від насіння вітчизняної та закордонної селекції до мінеральних добрив, ЗЗР, тощо. Таким чином клієнти зможуть отримати повий комплекс усього необхідного для ведення сільськогосподарського бізнесу в одного постачальника. Фермерам не треба буде їхати за запчастинами в Польщу. Вони зможуть зосередитись виключно на своїй роботі, а вільний час присвятити більш приємним або корисним речам.

Продовжуючи тему поїздок до Європи, потрібно сказати, що із сірим імпортом і засиллям уживаної техніки боротись досить важко, але можливо. Насамперед наполегливою працею, забезпеченням якісного сервісу, постійною наявністю широкого асортименту запасних частин. На сьогодні цінова політика компанії AGSOLCO Ukraine щодо сервісу і запасних частин є дуже конкурентною. Як новий партнер Case IH компанія AGSOLCO Ukraine розуміє, що спочатку потрібно напрацювати довіру клієнтів, а потім можна дозволити собі заробляти, пропонуючи додаткові сервіси. Тобто початковий етап є етапом інвестицій у майбутнє, і цим можуть скористатись аграрії Волинського регіону, отримуючи вигідні пропозиції.

Поділитись:
  • 100 найкращих аграрних підприємств України
  • Експертна рада проекту «Аграрна Еліта України - 2019»
  • 100 найкращих аграрних підприємств України, за номінаціями