Якісний сервіс «ТОРНУМ» високо оцінюють українські агрокомпанії
Якісний сервіс і позитивний клієнтський досвід – ключові пріоритети «ТОРНУМ» . І в цьому переконалося вже чимало українських агрокомпаній, що користуються обладнанням знаного бренду.
Про свій досвід AgroTimes розповів Євген Кузуб, головний інженер елеваторного господарства A.G.R. Group.
«Я маю досвід роботи з різними підрядниками й будівельними компаніями, тож скажу відверто: нечасто вдається досягти такого порозуміння», — зазначив він, розповідаючи про співпрацю з «ТОРНУМ» у процесі проєктування, постачання й монтажу обладнання для маршрутного елеватора в Середині-Буді на Сумщині.
За словами головного інженера елеваторного господарства A.G.R. Group, із усіма питаннями під час роботи фахівці «ТОРНУМ» оперативно давали раду, монтажні рішення були професійно виправданими й виваженими.
Усі складові елеватора підібрано таким чином, щоб за мінімальних експлуатаційних витрат отримати максимальну продуктивність: сушарка з рекуперацією тепла TORNUM HRC 8-32-4 з повною автоматизацією та комп’ютерним керуванням процесу сушіння, транспортні системи SCANDIA (Швеція) серії H-Line для використання 360 днів на рік і продуктивністю 300 т/год, хопери для вирівнювання вологості зерна, експедиційна місткість TORNUM на 640 т для завантаження вагонів і на 60 т — для завантаження автомобілів, силоси для тривалого зберігання із зачисними шнеками SCANDIA скребкового типу, а також повна автоматизація елеватора з контрольними датчиками та єдиним центром керування.
«Про це можна довго розповідати, але найкраще якість роботи підрядника проявляється вже після початку експлуатації обладнання. Наші пріоритети — надійність і ефективність», – підкреслив Євген Кузуб.
Як уже писав AgroTimes, кожне третє підприємство, що придбало обладнання TORNUM, послуговується ще й сервісним супроводом компанії-виробника.