Елеватор

Возити українське зерно залізницею для основних покупців в ЄС надто дорого, - думка

Возити українське зерно залізницею для основних покупців в ЄС надто дорого, - думка

Основні покупці українського зерна у Європі — це Нідерланди й Іспанія, але возити зерно залізницею до цих країн надто дорого.

Про це в інтерв’ю The Ukrainian Farmer розповів комерційний директор Баришівської Зернової Компанії Grain Alliance Таїр Мусаєв.

Він нагадав, що в країнах Європи максимальне завантаження вагонів становить 60 тонн, а в деяких країнах — усього 40.

«Таким чином, до кожної тонни зерна додається 100–150 дол., і втрачається економічний сенс у перевезенні», – констатував Таїр Мусаєв.

За словами фахівця, бізнес вже після 5–6 тижнів від початку повномасштабного воєнного вторгнення рф до України намагався реагувати на проблеми із логістикою.

«Ті, хто мав відносини з Польщею або Румунією, швидко відправили своє зерно до Констанци та Гданська. У перший місяць цей напрямок працював досить непогано, але потім ситуація ускладнилась: європейська сторона не змогла впоратись із такою кількістю зерна, що стало причиною тривалих затримань. Наразі ситуація важка, і жодних сподівань про відчутне пришвидшення залізничної логістики немає», – підсумував Таїр Мусаєв.

Раніше ми писали, що збільшення оперативних потужностей зберігання на наявних елеваторах є практично нереальним.