Елеватор

«Укрзалізниця» планує збільшити потужність припортових станцій власним коштом

АТ «Укрзалізниця» в 2021 році планує за рахунок власних коштів розвивати інфраструктуру припортових станцій і під’їзних шляхів до них для збільшення їх пропускної спроможності.

 «В Одесі в комунікації з АМПУ ми намагаємося реорганізувати рух так, щоб була збільшена пропускна здатність. Є план на збільшення станційних колій, і ми вийшли з ініціативою, що «Укрзалізниця» за рахунок бюджету у 2021 році може це зробити. Я вірю, що інфраструктурним компаніям в портах і власникам вантажу не повинна бути поставлена задача, щоб вони обов’язково щось інвестували в залізницю, а якщо вони не інвестують – тоді ми не зможемо везти вантаж. Якщо «Укрзалізниця» бачить, що треба покращувати пропускну здатність – вона повинна за свої інвестиції це зробити», – заявив директор з комерційної роботи та логістики АТ «Укрзалізниця» Іраклій Езугбая журналу «Порти України».

Езугбая зазначив, що приватні інвестори за свій рахунок можуть побудувати нові власні під’їзні шляхи, що ведуть до існуючих станцій «Укрзалізниці».

«Але на існуючій інфраструктурі «Укрзалізниця» не повинна вимагати ні від кого додаткових вкладень, крім як повинна сама інвестувати за рахунок тарифу на перевезення вантажу», – підкреслив він.

Комерційний директор «Укрзалізниці» також поділився інфраструктурними планами на 2021 рік. Зокрема, планується додати два шляхи на станції «Берегова» в порту «Південний» і привести пропускну здатність в напрямку порту «Ольвія» у відповідність з планованим збільшенням вантажопотоку.

Читайте також: УЗ збільшуватиме використання у вантажоперевезеннях власного вагонного парку