Елеватор

УДП повернуло всі морські судна

УДП повернуло всі морські судна

ПрАТ «Українське Дунайське пароплавство» повернуло три морські судна, які понад десять років тому були передані у бербоут-чартер.
Про це повідомляє у Телеграм-каналі «УДП офіційно» пресслужба компанії.

«Умови контракту заздалегідь не вигідні для держави.
За цією схемою Україна за роки незалежності втратила майже увесь торгівельний та рибальский флот», – зауважили в УДП.
Минулого року компанія забрала судна «Вилково» та «Рени». Наразі під контроль держави повернутий «Измаил».
«За умовами контракту флот мають повертати у задовільному технічному стані. По факту всі повернуті судна потребують значного ремонту. Багато років технічні проблеми орендарем не виправлялися, а маскувалися», – зауважили в УДП.
Цього року проведено капітальний ремонт першого повернутого судна – «Вилково». Після тривалого відновлення судно пройшло випробування, отримало документи Регістру і наразі вирушає у перший рейс.

Для довідки. Суховантажі типу «Ізмаїл» – серія з шести суден («Измаил», «Вилково», «Рени», «Татарбунары», «Килия» та «Виана ду Каштелу»), збудованих ще на початку дев’яностих років на замовлення УДП на португальській верфі Віана ду Каштелу.
Це універсальні суховантажні судна призначені для перевезення генеральних, навалочних вантажів різної номенклатури, зерна, контейнерів. Судна не мають обмежень, але створювалися з врахуванням специфіки Дунаю: мають невисоку осадку, зручні для найбільш актуальних сьогодні перевезень річка-море.
Довжина судна – 88,15 м, ширина – 15,50 м, висота борту – 7,10 м, осадка по літню вантажну марку – 5,67 м, водотоннажність – 5742 т, осадка у баласті – 3,45 м, водотоннажність у баласті – 3279,8 т, головний двигун – виробник Wartsila, максимальна тривала потужність головного двигуна – 1985 кВт при 750 об/хв, швидкість – 12 вузлів/год.

Нагадаємо, ПрАТ «УДП» планує будівництво 31 барж та 16 буксирів. Також ми писали, що УДП нарощує обсяги контейнерних перевезень.