Елеватор
Головне:
Елеватор

У МПСР завдяки іноваційній розробці зменшують втрати зерна

Виробник елеваторного обладнання компанія МПСР завдяки низці конструктивних покращень здешевшують вартість обладнання й експуатаційні витрати.

Про це повідомляє пресслужба компанії.

У МПСР наразі використовують для виготовлення шнекових конвеєрів двигуни вітчизняного виробника, які забезпечують оптимальну ціну і високу якість.

«Завдяки низці конструкційних покращень вдалося майже на 10% знизити ціну і посилити зручність цього виду транспортного обладнання а частотний регулюлятор знижує експлуатаційні витрати на третину», – зауважили у компанії.

В МПСР підкреслюють, що шнекові транспортери – «найсильніші» з-поміж усіх економних конвеєрів. Їхня продуктивність залежить від ширини обраного шнеку та його швидкості: чим ширше шнек, тим більше продукту він може «забирати». Однак є певні застороги щодо вібрації та супутнього помолу зерна при навантажені.

Щоб уникати зайвих втрат інженери МПСР впровадили інноваційну розробку – захищену підпипникову центровку шнеку.

Завдяки якісним індійським підшипникам вал транспортера утримується від «биття». Це суттєве покращення в порівняні навіть з більшістю закордонних моделей, котрі зібрані на простих втулках. Шнек плавно запускається навіть при перевантажені, не подрібнює зерно об трубу і мінімізує супутні втрати при навантажені в вагон або бункер. Зважаючи на зростаючі вимоги до перевантаження транспортних засобів – шнекові транспортери дозволяють провести точну загрузку до кілограму зерна.

Залежно від вимог установки шнекового транспортера у складі технологічних ліній, привід подаючого гвинта може бути виконаний як за штовхаючою, так витягуючою схемою. Тобто робота може бути як з купи насипу (з долу) так і з бункера. Силовий агрегат передбачає заміну електричного двигуна на бензиновий.

Нагадаємо, ріпаковий стіл John Greaves зменшує втрати врожаю майже на 30%. Раніше ми писали, що неправильне обладнання для заготівлі кормів провокує втрати маси до 10%.

Журнали