Елеватор

Ставки фрахту на перевезення кукурудзи з Одеси до Китаю виросли на 12-13 $/т

Ставки фрахту на перевезення кукурудзи з Одеси до Китаю виросли на 12-13 $/т

Протягом тижня ставки фрахту на перевезення зерна з річкових портів Дунаю та хендисайзами з глибоководних портів Одеси продовжили опускатися, тоді як вартість перевезень панамаксами виросла, – повідомляє Atria Brokers.

 Станом на 23 листопада ставки на перевезення кукурудзи коустерами 6 тис т з портів Рені та Ізмаїл знизилися:

– в напрямку східного узбережжя Греції на 3-4 $/т — до 32-35 $/т,   

– Іспанії — на 3 $/т до 45-46 $/т,

– іспанської Севільї — на 2-3 $/т до 48-50 $/т,

– східного узбережжя Італії — на 2-3 $/т до 40-42 $/т,

– Ізраїлю —  на 2 $/т до 43-48 $/т,

– східного Середземномор’я — на 2 $/т до 38-40 $/т,

– Мармари — на 1$/т до 30 $/т.

Ставки на перевезення баржами до Констанци кукурудзи знизилися на 4 €/т до 21-22 €/т, а соняшника — на 1-2 €/т до 40 €/т.

Вартість перевезення кукурудзи з портів Одещини хендісайзами знизилася:

– до Італії — на 1-2 $/т до 42-43 $/т,

– до середземноморського узбережжя Єгипту —  на 1-2 $/т до 40-41 $/т,

– до середземноморського узбережжя Іспанії  — на 1$/т до 44 $/т,

– до Тунісу — на 1$/т до  45-46 $/т.

Водночас ставки фрахту на перевезення кукурудзи панамаксами з портів Великої Одеси до Китаю виросли на 12-13 $/т до 72-75 $/т на тлі гострого дефіциту флоту панамаксів у Середземному морі та підвищення ставок у сусідніх сегментах фрахтового ринку, що посилило конкуренцію.

Нагадаємо, «тимчасовий коридор» продемонстрував можливість приймати/випускати 8 суден на день.