Елеватор

Птахофабрика «Синельниківська» планує відкрити низку власних магазинів на Дніпропетровщині

Птахофабрика «Синельниківська» планує відкрити низку власних магазинів на Дніпропетровщині

Птахофабрика «Синельниківська» (Дніпропетровська область) планує налагодити власну дистрибуцію і відкрити 20-30 м’ясних магазинів.

Про це в інтерв’ю журналу «Наше птахівництво» розповів директор підприємства Костянтин Литвинюк.

Він пояснює це бажанням дещо зменшити залежність від цінових коливань, а також від торгових мереж.

«Через власні магазини плануємо реалізовувати щонайменше 50% виробленої курятини, – зазначив Костянтин Литвинюк. – Сьогодні більшу частину виробленої курятини у нас забирають гуртові компанії».

За його словами, власні магазини – це вимушений крок. «Для такого невеликого підприємства, як наше, він може бути досить успішним у напрямі зменшення залежності й збільшення обсягів продажу на локальному ринку, – вважає він. – З великими торговими мережами нам дедалі менш цікаво працювати. Вони все гірше вчасно розраховуються».

«Синельниківська» вже відкрила фірмовий магазин неподалік птахофабрики.

«Можливо, будемо кооперуватися з якимось виробником свинини чи іншого виду м’яса, щоб розширити асортимент і розподілити витрати на утримання мережі», – розповів директор підприємства.

Територіально магазини розміщуватимуться так, щоб мінімізувати логістичні витрати. Швидше за все це буде правий берег Дніпра, Павлоград, Синельникове, уточнив Костянтин Литвинюк.

 

Довідка

 

Птахофабрика «Синельниківська» реалізує свою продукцію під торговою маркою «Чікен люкс».

AgroTimes

Додати коментар

Такий e-mail вже зареєстровано. Скористуйтеся формою входу або введіть інший.

Ви вказали некоректні логін або пароль

Sorry that something went wrong, repeat again!