Морський термінал «Ніка-Тера» запровадив одночасне завантаження двох суден зерновимиими
У липні вперше за всю історію існування морського терміналу «Ніка-Тера», що входить у портовий бізнес Group DF, було проведено одночасне завантаження зерновими двох суден типу Panamax.
Про це повідомила прес-служба підприємства.
«Біля причалу ми виконали паралельну завантаження зерновими двох великотоннажних суден класу Supramax і Panamax до 39,2 тис. і 50,2 тис. тонн за 69 і 84 години відповідно, – розповів начальник порту Алім Агакішіев. – Після цього судна довантажили на рейді Очакова (банку Трутаева) до 55 тис. і 66 тис. тонн. Технологічно схема навантаження детально відпрацьована і процес йде дуже успішно. Клієнти задоволені істотним скороченням часу завантаження суден біля причалу і дозавантаження на рейді».
У найближчій перспективі, за словами Аліма Агакішіева, планується збільшити швидкість обробки панамаксів, завантажуючи кожне судно одночасно двома навантажувальними машинами. Ця технологія дозволить скоротити час завантаження великотоннажних суден біля причальної стінки на 1,5 і більше доби.
У липні 2017 року термінал перевалив 354 тис. тонн вантажів, збільшивши минулорічний аналогічний показник на 25,8%. Зернові культури в структурі липневого вантажообігу склали 61,6% (218 тис. тонн), навалювальні вантажі – 38,4% (135,8 тис. тонн), генеральні вантажі – менше 1% (0,3 тис. тонн).
За сім місяців 2017 року «Ніка-Тера» обробила 2,533 млн тонн вантажів, що на 48,3% більше, ніж за аналогічний період минулого року.
При цьому у загальному обсязі вантажообігу перевалка зернових склала 63,2% (1600,9 тис. тонн), навалювальних вантажів – 31,4% (796,2 тис. тонн), хімічних і мінеральних добрив – 5,35% (135,4 тис . тонн) і 0,5 тис. тонн – генеральних вантажів.
Раніше для обробки всіх типів суден, що проходять Бузько-Дніпровсько-Лиманський канал (включаючи судна типу Panamax), у порту «Ніка-Тера» були проведені днопоглиблювальні роботи до позначки 11,75 м.
Розпочато експлуатацію другої лінії відвантаження зернових вантажів у добудованому причалі довжиною 300 м, на якому встановлена і введена в експлуатацію нова навантажувальна машіна з відповідним технологічним обладнанням.
Додати коментар