«Молочний альянс» має намір вкласти у розвиток 148 млн грн
Група компаній «Молочний альянс» у 2018 році попередньо планує збільшити інвестиції у розвиток до 148 млн грн – більше ніж на 20% порівняно з минулим роком.
«Минулого року ми витратили 122 млн грн на капітальні вкладення, на розвиток наших підприємств, – повідомив голова спостережної ради групи компаній Сергій Вовченко. – Цього року попередньо запланували 148 млн грн, проте бачу, що ми витратимо близько 170 млн грн. Ми ще жодного разу не вклалися в план капінвестицій, бо що більше маєш, то більше прагнеш».
Загальні капітальні інвестиції групи з 2012 року склали 485 млн грн.
Довідка
Група компаній «Молочний альянс» об’єднує Пирятинський, Баштанський, Городенківський, Тростянецький, Новоархангельський сирзаводи, Золотоніський маслоробний комбінат, збутові підприємства «Еталонмолпродукт» і торговий дім «Еталон».
Підприємства холдингу виробляють молочну продукцію під торговими марками «Пирятин», «Славія», «Яготинське», «Яготинське для дітей», «Здорово», «Златокрай».
Додати коментар