Елеватор
Головне:
Елеватор

«Миронівський хлібопродукт» у І півріччі отримав $94 млн чистого прибутку

«Миронівський хлібопродукт» у І півріччі  отримав $94 млн чистого прибутку

У ІІ кварталі 2016 року виручка компанії «Миронівський хлібопродукт» (МХП) склала $286 млн, зменшившись на 7%, порівняно з аналогічним періодом минулого року ($309 млн).

За І півріччя цього року виручка зменшилася на 4%, порівняно з аналогічним періодом минулого року, і склала $530 млн (у І півріччі 2015 року – $551 млн) через зменшення продажів зерна.

Про це повідомляє прес-служба МХП.

Експортна виручка у ІІ кварталі склала $140 млн, що становить 49% від загальної виручки (у ІІ кварталі 2015 року – $139 млн, 45% від загальної виручки).

Експортна виручка за І півріччя 2016 року склала $254 млн, що становить 48% від загальної виручки (торік за аналогічний період – $241 млн, 44% від загальної виручки).

Операційний прибуток у період з квітня по червень 2016 року зменшився на 3% і склав $123 млн. Загальна операційна маржа – 43% (за аналогічний період 2015 року – 41%).

Операційний прибуток протягом І півріччя цього року зменшився на 19%, порівняно з аналогічним періодом минулого року, і становить $191 млн. Операційна маржа склала 36% (у І півріччі 2015 року – 43%).

EBITDA маржа у ІІ кварталі 2016 року зросла до 51% з 48%. EBITDA несуттєво зменшилась – із $147 млн до $146 млн.

EBITDA-маржа за І півріччя цього року зменшилася до 44% з 49%, EBITDA зменшилася до $235 млн із $270 млн.

Чистий прибуток у ІІ кварталі поточного року становить $165 млн – проти $231 млн у ІІ кварталі 2015 року, включаючи $70 млн негрошових доходів від курсової різниці (у ІІ кварталі 2015 року – $140 млн).

Чистий прибуток у І півріччі поточного року становить $94 млн, порівняно з $61 млн чистих збитків у І півріччі 2015 року включно з $37млн, які відносяться до негрошових збитків від курсової різниці  (у І півріччі 2015 року – $254 млн).

Довідка

МХП – лідер із промислового виробництва курятини в Україні з часткою ринку близько 60%. Продукція випускається під брендами «Наша Ряба», «Легко!», «Дружба Народів», «Бащинський», «Європродукт», «Сертифікований Ангус»; «Фуа Гра».

Компанія займається рослинництвом. Її земельний банк становить 370 тис. га.

З 15 травня 2008 року акції МХП котируються на Лондонській фондовій біржі.

Близько 65% акцій компанії належать Юрію Косюку, решта – у вільному обігу на Лондонській фондовій біржі.

AgroTimes

Додати коментар

Такий e-mail вже зареєстровано. Скористуйтеся формою входу або введіть інший.

Ви вказали некоректні логін або пароль

Sorry that something went wrong, repeat again!

Журнали