Техніка

Зручний і безпечний транспортний засіб для перевезення тюків і рулонів покращить ефективність логістики

Оптимальна логістика

Оптимальна логістика

 Зручний і безпечний транспортний засіб для перевезення тюків і рулонів покращить ефективність логістики. 

Під час заготівлі соломистих матеріалів транспортування все частіше вимагає більшої продуктивності. Господарства, які працюють тільки на себе, стикаються із погодними чинниками, які не дають усе зробити вчасно й у нормальному ритмі. Доводиться пришвидшуватись, і це відразу напружує логістичну ланку: дороги погані, транспортні засоби не завжди відповідають вимогам великих швидкостей. Що вже казати про тих, хто надає послуги із заготівлі сіна й соломи! Тут кожна хвилина на вагу золота, бо сезон короткий, а треба встигнути виконати якомога більше замовлень. Отже, виникає потреба в сучасних високопродуктивних машинах, які б відповідали всім вимогам ефективності й безпеки. Такою машиною безперечно є модель WAGO TR від бельгійського виробника JOSKIN. 

Родом із Франції 

Ще 2012 року компанія JOSKIN придбала французького виробника сільськогосподарських причепів Leboulch, і тоді ж було вирішено додати їх причепи-платформи до власного модельного ряду. Скориставшись багаторічним досвідом компанії Leboulch, бельгійський виробник додав власні технології й отримав сучасну модель причепа-платформи, адаптованого до потреб ринку. 

Оцинкована і фарбована 

Причіп-платформа отримав назву WAGO TR, і нині покупцям пропонують два варіанти: фарбовану й оцинковану. Незважаючи на те, що обидві версії мають ту саму базову структуру з профілів для кращого опору кручення, їхня концепція дещо відрізняється. Підлогу оцинкованих моделей причепа-платформи виготовлено зі сталі з високою межею текучості завтовшки 4 мм по всій довжині, посиленої ребрами жорсткості. Щоб запобігти накопиченню води, ці ребра оснащено дренажними отворами. Бічні краї оцинкованих платформ мають незначний нахил усередину, що збільшує стійкість вантажу. Ще одним варіантом є оздоблення підлоги обробленим дерев’яним настилом товщиною 4 см. 

Фарбовані причепи-платформи (колір «зелений JOSKIN») укомплектовано підлогою з рифленої сталі, що запобігає ковзанню. По краях платформи встановлено сталевий профіль із бортиком заввишки 2 см для безпечного перевезення вантажів. Усі причепи-платформи JOSKIN, як оцинковані, так і фарбовані, сертифіковано відповідно до європейського та французького регламентів до 2025 року. Самонесні моделі причепів-платформ JOSKIN зазнали найсучасніших технічних удосконалень, які розробили на різних заводах Групи. Оцинковану лінійку випускають у Польщі поряд із цехом з оцинкування. Фарбовані моделі виготовляють на заводі Leboulch у французькій Нормандії. Усі складники (дишель, стінки й т.д.) — однакові для обох варіантів, їх виготовляють на заводах, що найбільш придатні для цього. 

Відповідаючи вимогам 

З моменту появи моделі WAGO компанія JOSKIN її модернізувала, відповідаючи на зміни потреб ринку та вимоги користувачів. Оригінальний дизайн було збережено, однак багато вузлів змінили на краще. Одна з головних модифікацій торкнулась висоти платформи — вона зменшилась до 1,10 м. Це є суттєвою перевагою у виконанні операцій із завантаження рулонів. Перевезення тюків також значно спрощується. На платформу вміщується більше вантажу, до того ж не ускладнюється проїзд під мостами й іншими перешкодами, не порушуються ПДД. Таке зменшення висоти стало можливим завдяки серії модифікацій, які зазнала структура платформи. 

Поворотний диск вбудували в саме шасі, що дало змогу зменшити висоту платформи на товщину самого диска. Раніше шасі встановлювали на поворотний диск зверху, і відстань від землі до платформи була, відповідно, більшою. Не оминули увагою й найбільш очевидний спосіб зменшення висоти транспортного засобу — колеса. Їх діаметр було зменшено, і в стандартній комплектації тепер установлюють шини типорозміру 435/50R19.5. 

Унаслідок зменшення діаметра коліс було переглянуто розташування осей. Тепер вони розташовуються над пакетом ресорних пластин, що дає перевагу по висоті у товщину балки. Так потрохи накопичуються додаткові десятки сантиметрів, які можна використовувати  для завантаження більшої кількості тюків або рулонів. Однак, якщо потрібно зменшити тягові характеристики й підвищити прохідність, використовуючи колеса більшого діаметра (R22.5), передбачено можливість переміщення осей під пакет ресорних пластин. 

Ураховуючи, що прес-підбирачі стають дедалі потужнішими й щільність рулів і тюків збільшується, навантаження на платформу також зростає. Тому нове покоління причепів Wago оснащено повністю посиленою рамою. Для цього було здійснено перехід від балочного шасі до рами з профільних труб, виготовлених з надміцної сталі, як у виготовленні самоскидних причепів. Ця сталь, що має високу межу текучості, дозволяє оптимізувати вантажність і мінімізувати зони високої концентрації навантажень. Комфорт водіння істотно поліпшується, бо жорсткість Wago стала значно більшою. Навантаження між осями та колесами розподіляється більш рівномірно під час руху нерівними дорогами. 

Покращення торкнулись і функціональності причепа-платформи. Зазнала змін система передніх і задніх стінок. Раніше пропонували окремі варіанти стінок для рулонів (закруглені) і тюків (прямі), то тепер обидві моделі трансформувались в одну універсальну, яку постачають у стандартній комплектації. Ідеться про нову систему, що оснащена двома регульованими скобами: перша — розташована знизу стінки, друга — всередині. Така конструкція дає змогу змінювати їх форму залежно від форми вантажу. Встановлена в прямому положенні стінка досягає заввишки 1750 мм проти 990 мм у похилій позиції. 

Отже, що маємо в сухому залишку. Причіп-платформа WAGO TR є не просто зручним рішенням для перевезення рулонів і тюків. Це водночас високопродуктивний і безпечний транспортний засіб, що відповідає всім сучасним вимогам галузі. Виробник доклав зусиль, щоб створити таку машину, яка відповідала б широкому спектру вимог як за продуктивністю, так і за умовами експлуатації. І це безперечно вдалось.  

Інші статті в цьому журналі

ЧИТАЙТЕ БІЛЬШЕ