Техніка

З відкриттям нового представництва компанія HORSCH продемонструвала нові можливості

Майбутнє настає сьогодні

Майбутнє настає сьогодні
Безпілотна техніка незабаром працюватиме на полях усього світу

З відкриттям нового представництва компанія HORSCH продемонструвала нові можливості з підтримання клієнтів, а також презентувала машини вищого технологічного рівня  

Підсилюючи позицію 

Бренд HORSCH в Україні давно і добре відомий. Червоні агрегати працюють по всій території нашої держави, і аграрії недарма довіряють свої поля машинам саме цього виробника. Таке розповсюдження техніки HORSCH постійно збільшувало потребу і в сервісних потужностях і запасних частинах. Тож настав час, коли з’явилась реальна потреба якісно змінити функціональність українського представництва. У селі Велика Солтанівка наприкінці червня відбулось офіційне відкриття нового представництва з великим маркетинговим залом, приміщенням для великих конференцій і навчальних класів, де планується проводити семінари для дилерів і клієнтів. Також тут розташовано великий склад запасних частин і демонстраційні поля (майже 15 га), де аграріям демонструватимуть можливості роботи техніки HORSCH. 

Йоханнес Клют

Як зазначив Йоханнес Клют, генеральний директор «ХОРШ Україна», через те, що сезон використання техніки HORSCH досить короткий, потрібно зробити все можливе, щоб вона працювала без зупинок. А якщо раптом зупинка все ж трапиться, треба звести до мінімуму час простою. З новим представництвом дилери матимуть доступ до запасних частин і зможуть швидко усунути проблему клієнта. 

Філіпп Хорш

Філіпп Хоршспіввласник компанії, прокоментував, що цього року спостерігається велика активність на рин ку самохідної й причіпної техніки. І є багато ознак, що така ситуація триватиме й наступного року. Наприклад, тільки з початку 2021 року в Україну було поставлено близько 700 одиниць техніки HORSCH. На першому місці за популярністю — сівалка для проспаних культур HORSCH Maestro. Відкриття нового представництва дасть змогу забезпечити всю цю техніку сервісом і запчастинами у найкоротші терміни. 

Наразі виробництво техніки сконцентроване у чотирьох країнах: Німеччині, США, Бразилії та Росії. Щодо виробництва в Україні, то такі плани також є. Під це поруч із представництвом була придбана земельна ділянка і підведена інфраструктура — електричні та газові потужності. Розташування задовольняє всім потребам: поруч з автомагістраллю, недалеко від великого міста і центрального аеропорту. Ураховуючи, що сучасна сільськогосподарська техніка містить багато електроніки, на базі представництва можливе створення власного IT-центру. У Німеччині важко знайти програмістів і спеціалістів з електроніки, а Україна є потужним джерелом кадрів саме у цих напрямах. 

Нове представництво крім маркетингового залу має приміщення для проведення великих конференцій, навчальні класи й потужний склад запасних частин

Проте поки що все це в планах. Незважаючи на те, що досягти однаково високої якості продукції можна практично в будь-якій країні світу, найдешевшим є виробництво саме в Німеччині. Причина тому одна — наявність великої кількості постачальників і підрядників, що створює хорошу конкуренцію і дає змогу отримати низьку ціну та не програти у якості. У жодній іншій країні такого досягти не вдається. 

Наявність запасних частин пришвидшить розв’язання сервісних питань і зменшить простої техніки

Усе для продуктивності 

У рамках відкриття представництва компанія HORSCH представила останні новинки: сівалку Maestro SX, обприскувач Leeb VL і просапний культиватор Transformer VF. Сівалка Maestro SX отримала принципово новий висівний дозатор AirSpeed, у якому застосовується надмірний тиск замість вакууму. Це дало змогу підвищити загальну продуктивність на 25%, що було доведено під час демонстрацій і тестувань в українських господарствах. Також машину оснащено бункером для насіння й добрив великого розміру, а за бажанням можна замовити бак для рідких добрив. Усе це дозволить витрачати мінімум часу на завантаження матеріалів і збільшить продуктивність агрегата. 

У конструкції самохідного обприскувача Leeb VL інженери також втілили концепцію високої продуктивності. Ця машина має великий кліренс, що дозволяє використовувати її упродовж усього періоду вегетації навіть високорослих культур. З баком на 6 м. кількість заправок зменшується, а кількість оброблених гектарів збільшується. Особливістю самохідного обприскувача є те, що машину розробляли з урахуванням українських умов і побажань місцевих фермерів. 

Самохідний обприскувач HORSCH Leeb VL

Ще одна новинка — міжрядний культиватор Transformer VF. Агрегат уже встиг попрацювати на полях Херсонщини й показав себе з кращого боку. Машина має високу раму (660 мм), що дає змогу проводити культивацію високих культур. Ширину міжрядь можна змінювати в діапазоні від 25 до 90 см. Тут навіть передбачено функцію SectionControl, яка забезпечує індивідуальне керування кожним просапним агрегатом. У разі виїзду на край поля, клин або вже оброблену площу, робочі органи автоматично підіймаються. 

Техніка завтрашнього дня 

На демонстрації новинок гостей очікувала несподіванка. На поле виїхав трактор без кабіни, до якого було приєднано сівалку HORSCH Maestro. Це не просто техніка з дистанційним керуванням — це повністю автономна машина, здатна працювати за програмою в межах поля. До того ж виконується контроль довколишнього простору й аналізується робота причіпного знаряддя (сівалки). 

Міхаель Хорш

Тему автономних машин компанія HORSCH розвиває не перший рік і досягла значних успіхів. За словами Міхаеля Хорша, співвласника компанії, перші ідеї у цьому напрямі з’явились ще 20 років тому, коли зі США завезли перші системи навігації й почали випробовувати автопілоти. Вже у той час стало зрозумілим, що машина зможе рухатись не лише по прямій лінії, а й за будь-якою криволінійною траєкторією. У той час про авторозворот могли тільки мріяти, а нині він є цілком доступним для будь-якого трактора. Багато роботи довелося виконати, щоб навчитись складати карти полів і створювати завдання з відповідними треками. 

Важливою в розробці автономної техніки є адаптація причіпного обладнання до роботи без присутності оператора. Якщо розглянути будь-який агрегат і уважно проаналізувати його роботу, виявиться, що контроль із боку оператора все одно потрібен. Тож треба зробити так, щоб контроль став непотрібним, або його дистанційно виконував комп’ютер чи людина-оператор. Тому компанія HORSCH розробляє свої знаряддя таким чином, щоб їх можна було агрегатувати з автономним тяговим засобом. 

Економіка автономних машин викликає значний інтерес в аграріїв. Міхаель Хорш запевнив, що з цього боку хвилюватися не потрібно. Збільшення вартості внаслідок додаткових систем керування й контролю компенсується його спрощенням. Наприклад, якщо врахувати, що автономну техніку будуть привозити на поле, їй не потрібна трансмісія, яка вміє розганятись до 50–60 км/год. Достатньо забезпечувати 15–20 км/год для виконання польових робіт. Відсутність дорогої кабіни, систем керування й комфорту також значно зменшує вартість автономного трактора. Взагалі комбінація сівалки й автономного тягового засобу коштуватиме менше, ніж сівалки й традиційні трактори. Цілком природним є те, що аграрії поки що не готові до використання таких машин, але сама можливість уже є. І світ все одно прийде до цього — питання лише в часі. Тим, хто сумнівається, варто подумати про те, як зміниться світ за 50 років, або згадати про зміни, що відбулися за минулі 50 років. Хіба наші діди могли мріяти, що трактор самостійно їздитиме полем, а оператор у цей час тільки спостерігатиме за його роботою, не торкаючись керма? А сьогодні компанія HORSCH пропонує автономний тяговий засіб, що працює із сівалкою, і це не просто концепт, а повністю готовий до серійного виробництва зразок.  

Інші статті в цьому журналі

ЧИТАЙТЕ БІЛЬШЕ