Техніка

Компанія BOGUSLAV розробила спеціальні програми сервісної підтримки свого обладнання

Сервіс у приоритеті

Сервіс у приоритеті

Компанія BOGUSLAV розробила для клієнтів спеціальні програми сервісної підтримки свого високотехнологічного обладнання

За новинками сільськогосподарської техніки сьогодні стежать усі. Власне, а що тут дивного? З розвитком технологій вимоги до механізації агрегатів зростають. Продуктивність, функціональність, економічність і якість — це ще далеко не всі критерії, за якими нині сільгоспвиробник вибирає собі техніку. На перший план виходить надійність, сервіс і здатність постачальника виконувати взяті на себе зобов’язання. Саме на таких засадах вибудовує взаємодію з кожним партнером і клієнтом українська компанія BOGUSLAV.

Життєпис успіху

Роман Кагарлик, керівник сервісної служби

Уже чверть століття «БОГУСЛАВСЬКА СІЛЬГОСПТЕХНІКА» (нині — BOGUSLAV) спеціалізується на виробництві техніки для захисту рослин і внесення рідких мінеральних добрив й упевнено утримує лідерські позиції в цьому сегменті ринку. Висока якість українських обприскувачів BOGUSLAV добре відома не лише на батьківщині, а й далеко за її межами. У співпраці з провідними світовими виробниками комплектувальних для обприскувачів, таких як ARAG, ANNOVI REVERBERI, LECHLER, RAVEN, POLMAC і ACE PUMPS — вітчизняний бренд вибудовує життєпис успіху своєї техніки.

Нині під торговою маркою BOGUSLAV® налагоджено серійне виробництво 21 моделі причіпних обприскувачів, техніки для внесення рідких мінеральних добрив, а також високотехнологічних самохідних обприскувачів BOGUSLAV MAF 4200 та BOGUSLAV IBIS 3000. Щоб забезпечити належну сервісну підтримку обладнання, фахівці BOGUSLAV розробили спеціальні програми, якими можуть скористатися покупці самохідних обприскувачів.

Що передбачив виробник

Гарантійний строк експлуатації самохідних обприскувачів, як зазначив керівник сервісної служби компанії BOGUSLAV Роман Кагарлик, становить 24 місяці з дня підписання акта прийняття-передання. Крім того, власник будь-якого самохідного BOGUSLAV отримує 36 місяців сервісної підтримки, згідно зі стандартними умовами та системою сервісу виробника.

Сергій Рогоман, сервісний інженер

Гарантійне післяпродажне обслуговування, що здійснюється коштом виробника, передбачає комплектацію обприскувача (за бажанням клієнта) додатковими функціями й обов’язкове налагодження їх роботи. Особливу увагу фахівці компанії приділяють навчанню операторів техніки, що працюватимуть із нею в господарстві. По завершенню навчального курсу всі вони повинні скласти іспит на знання теорії, а також продемонструвати отримані практичні навички роботи з таким обприскувачем. Тільки за умови успішного складання іспиту й отримання відповідного сертифіката від виробника оператори мають право працювати з технікою BOGUSLAV. Якщо з якихось причин оператор обприскувача зміниться, то й для нього має бути організовано таке навчання. В період гарантійного строку експлуатації обладнання покупець зобов’язаний повідомити про це виробника. Обов’язковим є також запуск (налагодження й тестування всіх систем) обприскувача у виробничих умовах клієнта.

Коли техніка на гарантії

За умовами гарантованої сервісної підтримки, як розповів сервісний інженер компанії Сергій Рогоман, фахівці компанії «БОГУСЛАВСЬКА СІЛЬГОСПТЕХНІКА» під час виїзду до клієнта проводять дефектування, виконують гарантійні ремонтні роботи й ТО безплатно. На таке обслуговування, згідно зі згаданими вище умовами, беруть техніку чи обладнання, що має експлуатаційні документи, пломби виробника (якщо такі передбачено експлуатаційним документом), а також на ній відсутні пошкодження, що могли спричинити несправність. Важливою умовою є дотримання вимог керівництва з експлуатації щодо правил зберігання, введення в експлуатацію та використання техніки за призначенням.

Гарантія на техніку поширюється, якщо засіб експлуатують сертифіковані фахівці клієнта відповідно до вимог інструкції з експлуатації виробника, за умови використання оригінальних запасних частин і матеріалів, рекомендованих виробником, а також якщо ремонтні або планові роботи виконують фахівці ПрАТ «Богуславська сільгосптехніка».

Обприскувачі в період гарантійного строку експлуатації перебувають під постійним контролем системи телеметрії, тож виробник контролює роботу техніки й вузлів у реальному часі. Упровадження системи телеметрії дає змогу врегулювати спірні питання, якщо такі виникнуть.

Вигідна взаємодія

Дбаючи про своїх клієнтів, компанія BOGUSLAV підтримує з ними постійний зв’язок і враховує всі зауваження й побажання. Особливо щодо роботи високотехнологічних самохідних обприскувачів BOGUSLAV MAF 4200 та BOGUSLAV IBIS 3000. Виробники вітчизняної техніки прагнуть забезпечити аграріям якісне виконання всіх тих складних завдань, що стоять сьогодні перед сільським господарством. Тому відповідально ставляться до своїх зобов’язань і вибудовують взаємодію на засадах добропорядності. Крім того, за окремою угодою виробник техніки може забезпечити покупцеві післягарантійний сервіс і продаж запчастин.

 «Ми розуміємо, що в полі дорога кожна хвилина й тому за умовами угоди гарантуємо клієнту, що необхідні заплановані ним роботи будуть виконані вчасно», — наголошують у компанії. За умов форс-мажору BOGUSLAV зобов’язується надати своєму клієнту підмінну машину (причіпний або самохідний обприскувач) — аби господарство дотрималося всіх запланованих строків виконання технологічних операцій.

До речі, стати власником обприскувача BOGUSLAV сьогодні дуже вигідно — ці машини додано до переліку техніки, на яку надається державна компенсація її вартості 25%. Юридичну підтримку в оформленні необхідних документів нададуть фахівці компанії. Окрім того, BOGUSLAV має ще й кілька вигідних ексклюзивних фінансових рішень щодо купівлі своєї високотехнологічної техніки.

boguslav.ua

ЧИТАЙТЕ БІЛЬШЕ