Якісний сервіс інноваційного обладнання TORNUM гарантує його високу ефективність
Фактор стабільності
Якісний сервіс інноваційного обладнання TORNUM гарантує його високу ефективність.
На елеваторних комплексах нині гаряче. ще б пак: сезон у розпалі. До речі, про те, щоб сушарка впоралася восени, добрий господар дбає ще навесні. і що краще підготує він свої потужності в міжсезоння, то менше виникатиме форс-мажорних ситуацій під час виробничих процесів. як наголошує директор компанії TORNUM в Україні Олександр Холод, успішний клієнтський досвід починається з якісного сервісу…
НАВІЩО СУШАРЦІ МІЖСЕЗОННЯ
Сучасні сушарки TORNUM відомі агровиробникам та елеватористам своєю економічною й виробничою ефективністю. Як і всі високотехнологічні інженерні рішення, ці шахтні сушарки, силоси, транспортне й аераційне обладнання потребують належного догляду та експлуатації. Відтак із квітня по вересень сервісні інженери компанії здійснюють так звані профілактичні тури в господарства, де встановлено обладнання TORNUM. Аби виявити «вузькі місця» чи зрозуміти, що їх немає, тестують за регламентом усі механізми й електронні системи. Вони сконструйовані так досконало, що можуть довго прослужити. Та певні експлуатаційні операції, передбачені інструкціями, треба обов’язково здійснювати. Наприклад, після завершення сезону почистити сушарку і накрити газовий пальник кришкою — щоб усередину не потрапили конденсат і пилюка…
І хоча на елеваторі кожен працівник зобов’язаний уважно ознайомитися з правилами техніки безпеки й інструкціями експлуатації обладнання, все одно хтось десь чогось не встигне, не встежить чи просто проігнорує. Що може статися? Як варіант — пилові та жирові відкладення в нечищеній сушарці привабили гризунів і якийсь таки навесні (коли елеватор стояв без роботи) перекусив сигнальний кабель. Утім, сама собою ця проблема з’ясується аж восени (коли елеватор запустять у роботу): або від датчика взагалі не буде зворотного зв’язку, або, можливо, він сигналізуватиме про збій. А тим часом година простою хорошої сушарки в сезон — це 70 т кукурудзи (дві з половиною вантажівки зерна)…
На великих підприємствах, звісно, є відповідальні фахівці — інженери, електрики, — котрі можуть швидко усунути проблему. Інше питання — малі фермерські елеватори, де навряд чи є сервісні служби. Аби не довелося «гасити пожежі» в сезон, такому об’єкту не завадить профілактичний огляд. І, власне, уваги вимагають не тільки кабелі. У газових пальниках можуть нагромаджуватися відкладення, що надійшли з газом. Дуже важливий для подальшої роботи сушарки стан фільтрів. Або ж, приміром, на датчику зів’ють гніздо… оси (чого тільки не трапляється в реальному житті). Сервісники, звісно, розберуться. Утім, добре, коли вони робитимуть це у міжсезоння…
ДІЄВА МОДЕЛЬ ПАРТНЕРСТВА
Уже третина підприємств, що придбали обладнання TORNUM, послуговуються сервісним супроводом компанії-виробника. Зауважимо — не по гарантії, що здебільшого триває 1–2 роки, а за окремо укладеною угодою на такий сервіс. Тобто про обслуговування механізмів і електроніки дбають фахівці TORNUM — вчасно проводять регламентні роботи, перевіряють і діагностують електричне й електронне обладнання, навчають та консультують персонал елеватора. До речі, саме від цих клієнтів, як розповідають у TORNUM, упродовж сезону не було жодного форс-мажорного звернення — таке важливе значення має своєчасна профілактика. Їй фахівці — сервісники бренду відводять чільне місце у своїй роботі.
«Коли я тільки приєднався до команди TORNUM, то відразу зауважив наявність окремого відділу післяпродажного й сервісного обслуговування та продажу запчастин, — каже Олександр Холод. — Ця модель, до речі, діє в компанії з перших її днів. Фахівців, що безпосередньо обслуговували обладнання, було прийнято в штат компанії відразу після топменеджера. Українська команда TORNUM розділяє ці цінності. Відтак ми теж фокусуємося на якісному сервісному супроводі наших продуктів. І колеги зі Швеції надають нам відповідну підтримку».
Надалі сервісне обслуговування зводиться передусім до вчасно проведеної профілактики й підвищення кваліфікації персоналу. Щоправда, часом бувають і нестандартні ситуації, коли переглядом навчального відеоролика чи телефонною розмовою не обійдешся. Кваліфіковані сервісні інженери — з електричного й електронного обладнання, а також механічного монтажу й обслуговування (а вони мають справу з обладнанням TORNUM уже понад десятиліття) — можуть оперативно з’ясувати причину будь-якої «нештатної» ситуації. З діагностикою на сушарці з дистанційним керуванням допоможе IT-фахівець. Налагодивши й адаптувавши програмне забезпечення, він може дистанційно приєднатися до системи в режимі 24/7 і за показниками датчиків швидко знайти «вузьке місце». Якщо ж потрібно безпосереднє втручання, інженер вирушає на своєму авто з повним набором необхідного інструменту до клієнта… і якщо потрібно, з комплектом запасних частин зі складу в Україні. За потреби запасна частина може бути доставлена через DHL express в найкоротші терміни.
ВІД ТЕОРІЇ ДО ПРАКТИКИ
У гарячий сезон здебільшого звертаються по консультації щодо експлуатації обладнання: як після тривалого простою запустити обладнання, як працювати з маршрутами. Навчання операторів обладнання TORNUM є для компанії системним пріоритетом. Фахівці діляться з клієнтами своїми знаннями.
Рекомендації передусім надає інженер проєкту, який розробляв його дизайн, технологічну схему й оснащував її, а потім безпосередньо на об’єкті контролював монтажні роботи. Базову інформацію власники сушарок можуть отримати на фахових навчаннях, які проводить TORNUM. Сервісні інженери звертають увагу на поширені помилки й пояснюють, як їх уникати. Приміром, як домогтися однорідності у вологості вхідного потоку кукурудзи, що йде через сушарку, чи не пересушити зерно, ввімкнувши її після тривалої зупинки. Є чимало рекомендацій, які чітко описано в інструкціях. Утім, із коментарями практиків процес триває швидше.
Сучасна сушарка обладнана системами автоматизації та комп’ютеризованого керування для ефективної роботи, але, з іншого боку, вимагає певної кваліфікації від операторів і технологів. Комп’ютер допомагає операторові уникнути помилок і сигналізує про відхилення і, як показує досвід, викликає багато запитань у недосвідчених працівників. Тому до сервісної служби телефонують із запитом на онлайн консультацію — після її отримання всі питання знімаються.
Системний сервісний супровід дає змогу оперативно реагувати на будь-який запит.
Головне — мінімальний простій, мінімальні технічні проблеми. І це, як свідчить клієнтський досвід TORNUM, абсолютно можливо.
Коментар
Працювати тепер зручно і приємно
— Ми співпрацюємо з компанією TORNUM уже шість років. Розпочалася співпраця власне з будівництва нашого елеватора, і вже на цьому етапі ми переконалися у професіоналізмі тих людей, з якими довелося вирішувати безліч складних питань. Компанія TORNUM поставила практично все обладнання й змонтувала його. І тепер, коли ми сушимо кукурудзу, фахівці зі Швеції радять нам, як обирати найоптимальніші режими сушіння.
Сервісом компанії я повністю задоволений, бо працювати тепер зручно і приємно. Коли виникають робочі питання, від українського представництва в будь-який час доби можна отримати допомогу. У них, як і в нас, у сезон немає вихідних, тому все вирішується максимально оперативно.
Елеватор має приймальну потужність 400 тонн на добу по кукурудзі. Установлено всього одну проміжну місткість на 500 тонн. Оскільки це не зовсім зручно, вже постало питання будівництва ще однієї проміжної місткості. Елеватор розраховано на вісім силосів тривалого зберігання по 3800 тонн кожен. Однак поки що збудовано всього чотири — під фактичні потреби підприємства. Якщо будуть збільшуватися власні виробничі потужності або активно почне заходити стороннє зерно, є можливість швидко наростити потужність зберігання удвічі.
Очисні машини вітчизняного виробництва попрацювали в нас усього два роки, після чого їх замінили на імпортні, всесвітньо відомого виробника. І одразу отримали зовсім інший рівень якості очищення. Колеги тепер дивуються — як після очищення вдається отримувати відходи без натяку на зерно! А раніше відходами можна було худобу годувати…
Сушарка TORNUM має продуктивність 14 т/год по кукурудзі. Якщо вхідна вологість кукурудзи — 25–27%, протягом доби вдається висушити 250–280 тонн. Якщо вологість — 21–23%, 350 тонн і більше.
Ми встановили транспортне обладнання Scandia і жодного разу не пожалкували. Все працює надійно, продуктивність на будь-якій культурі відповідає вимогам проєкту. Я особисто був на заводі Scandia і бачив їх виробництво. Воно заслуговує на повагу — там не можуть робити неякісних речей. А якщо говорити про компанію TORNUM, то у Швеції їм належить більша частина ринку елеваторного обладнання, що говорить про значний досвід і довіру агровиробників до цього бренду.
ТОВ «ТОРНУМ»
м. Київ, вул. Назарівська, 11, оф. 39, тел. +38 (067) 443-16-02