Агрономія
Головне:
Агрономія

Agrii допомагатиме фермерам максимізувати прибутки

AgroTimes
Джерело:
AgroTimes
Поділитись:

Моделі дистрибуції, які є на ринку України сьогодні, не відповідають реальним потребам агровиробників. Попит на продукти буде поступатися попиту на рішення. Тому дистрибуція повинна стати сервісом. На цьому наголосив Олексій Стеценко, директор з розвитку бізнесу компанії Agrii під час прес-конференції.

Компанія «Агроскоп Інтернешнл», яка змінила позиціонування і стала частиною світової групи Agrii, буде використовувати свій досвід роботи в інших країнах у підході до надання агрономічних сервісів, націлених на ефективність.

Наразі Agrii сконцентрована на проведенні постійних досліджень та впровадженні нових розробок, щоб допомогти своїм клієнтам знайти рішення щодо максимізації прибутку. Цей підхід передбачає повністю інтегровану виробничу систему, засновану на наукових дослідженнях та управлінні агрономією у господарствах.

«На практиці це означатиме, що ми разом з клієнтом ставимо мету планової врожайності тієї культури, в покращенні технології якої він зацікавлений, і протягом сезону вегетації надаватимемо конкретні поради і рекомендації щодо збереження потенціалу врожайності, — пояснив Олексій Стеценко. — Якщо ми не вийдемо на планову врожайність — нестимемо фінансову відповідальність, що буде відображено в договорі».

При цьому клієнт Agrii не лише отримає продукти, а й може обрати з переліку запропонованих сервісів: агрономічний супровід, який включає в себе лабораторні дослідження, цифрові продукти, серед яких і метеопрогнози. Крім цього, партнери Agrii зможуть стежити за розвитком своїх полів, використовуючи цифрову платформу, яка має інтуїтивно зрозумілий інтерфейс.

Дізнатися більше подробиць про те, як разом з Agrii забезпечити господарству стабільні прибутки, можна у статті «Алгоритм прибутковості».

Джерело:
AgroTimes
Поділитись:

Додати коментар

Такий e-mail вже зареєстровано. Скористуйтеся формою входу або введіть інший.

Ви вказали некоректні логін або пароль

Sorry that something went wrong, repeat again!