Агромаркет

Як вивести з тіні частину птахівничого ринку, – думка

Як вивести з тіні частину птахівничого ринку, – думка

Легалізувати тіньовий ринок птахівничої продукції можна шляхом створення кооперативів і локальних груп, що об′єднують ресурси або маркетинг.

У цьому переконаний голова правління громадської спілки «Міжрегіональний союз птахівників та кормовиробників України» Вадим Шиян, пише журнал «Наше птахівництво».

«Тобто слід об’єднати невеликі фермерські підприємства, господарства населення, які матимуть можливість разом закуповувати молодняк, комбікорми, лікарські засоби, паливо тощо», – вважає він.

Завдяки цьому така закупівельна група отримає не лише нижчі ціни, а й кращі умови оплати й обслуговування, своєю чергою підвищуючи конкурентоспроможність.

«Далі треба створити власну торгову марку, пройти сертифікацію з якості та безпечності продукції, організувати інформаційний портал, де споживачі бачитимуть, як і в яких умовах вирощують птицю, чим годують тощо», – пояснив він.

Проте, як показує практика, поки що наші фермери не готові до таких об’єднань ні ментально, ні матеріально, наголосив Вадим Шиян.

За його словами, сьогодні найпривабливіша картина щодо розвитку малого й середнього бізнесу птахівництва та тваринництва складається на підконтрольних Україні територіях Донецької та Луганської областей, тому що на цих територіях працюють програми й проекти технічної та фінансової допомоги Європейського Союзу та США.

Ці проекти дають людям гранти для закупівлі поголів’я, на початковому етапі к дегалі кормів, кормових добавок, ветпрепаратів тощо. Для кооперативів дають змогу придбати забійний цех і цех переробки м’яса птиці (пакування й охолодження), вирішують питання сертифікації за системою безпеки НАССР із подальшим виходом на ритейли.

AgroTimes

X

Додати коментар

Такий e-mail вже зареєстровано. Скористуйтеся формою входу або введіть інший.

Ви вказали некоректні логін або пароль

Sorry that something went wrong, repeat again!