Визначено вітчизняні продовольчі товари, які матимуть попит на ринку Японії
Ринок Японії є дуже вибагливим і непростим для виходу. Але він надзвичайно цікавий для українського виробника й експортера – не тільки і не стільки з точки зору реалізації сировини, скільки переробленої та готової харчової продукції, особливо органічних і здорових продуктів харчування.
На цьому наголосила заступник міністра аграрної політики та продовольства з питань європейської інтеграції Ольга Трофімцева.
За результатами аналізу ринку, проведеного представниками компанії Consulting Integrated та профільних асоціацій, визначено низку українських продовольчих товарів, які користуватимуться значним попитом у японського споживача. Зокрема, це кондитерські вироби, снеки та суперфуд, томатна паста й інші види паст з овочів та ягід, джеми, консервовані овочі та фрукти, пиво, вино, органічна продукція, мед, горіхи.
Довідка
У 2017 році двосторонній товарообіг аграрними та харчовими товарами між Україною та Японією становив лише $89,2 млн, із яких $85,8 млн – експорт українських продуктів.
Додати коментар