Відтепер податкові накладні аграріїв реєструватимуться автоматично
Міністерство юстиції зареєструвало наказ Міністерства фінансів, який зобов’яже Державну фіскальну службу автоматично реєструвати податкові накладні сільськогосподарських підприємств.
Таким чином, аграрні підприємства зможуть відновити повноцінну роботу та торгівлю виробленою продукцією, повідомляють у Всеукраїнській аграрій раді.
Мова йде про наказ Мінфіну від 18 вересня 2017 року №776 «Про затвердження Змін до Критеріїв оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних».
Відтепер технологічні карти будуть враховуватися автоматично за умови, що підприємство було платником ПДВ за спецрежимом до 2017 року або зараз знаходиться в реєстрі одержувачів бюджетних дотацій, обробляє мінімум 200 га землі і за останній рік не мало зміни власника чи директора.
В інших випадках передбачений п’ятиденний строк для розгляду інформації комісією ДФС.
Зазначається, що для автоматичної реєстрації накладної необхідно разом з техкартою подати також інформацію, яка підтверджуватиме, що платник відноситься до реального сектору економіки.
Наприклад, це може бути аналітична довідка, в якій подається коротка інформація про підприємство: сфера діяльності, дата реєстрації, інформація про доходи, основних покупців і постачальників, податкове навантаження, штат, основні фонди, оренду, землі в обробітку тощо.
Додати коментар