Агромаркет

В «Укролії» цього сезону 90% продажів органічної соняшникової олії становить високоолеїнова продукція

З початку поточного сезону (вересень 2019 року) у компанії «Укролія» 90% продажів органічної соняшникової олії становила високоолеїнова продукція, а відвантаження здійснювалися відповідно до плану переробки партій та з урахуванням погоджених з клієнтами графіками постачання.

Про це повідомили в компанії.

Як зазначається, у структурі експорту основну частку займає продукція наливом для B2B клієнтів. Найбільше за звітний період «Укролія» експортувала своєї продукції до країн ЄС – 47%, до США – 37%, до Китаю – 13%. І лише 3% продукції реалізовується в Україні.

На сьогодні продукція Garna Organica представлена в торгових мережах українського рітейлу, а також активно популяризується через канали digital (власний інтернет-магазин, Фейсбук, Інстаграм, партнерські онлайн платформи тощо).

Активне використання каналів digital для популяризації та реалізації органічної продукції в компанії пояснили тим, що:

  • Обсяг роздрібної торгівлі продуктами харчування через канал онлайн в 2019 році становив 8% від загального обсягу роздрібних продажів. Очікується, що до 2022 року ця частка зросте до 11,2%.
  • 70% українських споживачів стежать за лідерами думок або публічними особистостями, орієнтуються на їх рекомендації при виборі товарів і продуктів харчування.
  • Споживачі виявляють більшу лояльність, коли їм допомагають індивідуально підібрати продукти.

Нагадаємо, «Укролія» та «Галекс-Агро» розпочали новий формат співпраці.