Агромаркет

В Україні запроваджують парасольковий бренд для агроекспорту

ПРООН розпочинає розробку та запуск експортно-орієнтованого парасолькового бренду для сільськогосподарських мікро-, малих та середніх підприємств (ММСП) та підприємств харчової промисловості у партнерстві з ГО «Український центр сприяння інвестиціям та торгівлі (ITFC)».

Про це повідомляє пресслужба Українського центру сприяння інвестиціям та торгівлі.

Маркетингова практика парасолькового брендування передбачає використання однієї торгової марки для продажу кількох товарів від різних виробників. Протягом наступних чотирьох місяців в межах роботи над ініціативою у партнерстві з обраним бізнес-об’єднанням планується визначення пілотних категорій товарів та ринку, розробка концепції бренду, експортної стратегії та плану управління парасольковим брендом, а також організація зустрічі українських ММСП із потенційними партнерами на цільовому ринку.

Щонайменше 30 українських ММСП — у половині з яких керують жінки — завдяки парасольковому бренду здобудуть низку переваг: заявлять про вищу якість продукції, зменшать ризики та різні бар’єри, отримають синергетичну економію за рахунок рекламних, логістичних, транспортних та інших операційних  витрат. А бізнес-об’єднання, що адмініструватиме цей парасольковий бренд, далі працюватиме на довгостроковий потенціал, розвиватиме управлінські та допоміжні бізнес послуги для членів-ММСП, забезпечуватиме прихильність до експорту під парасольковим брендом.

«Підтримка з боку держави сприяє розвитку українського експорту. Наприклад, експорт зерна з України зріс на чверть за першу половину 2021 року, а загалом експорт товарів з України зріс на третину. Тому ми повністю підтримуємо розробку парасолькового бренду для експорту с/г продукції малого та середнього бізнесу як ще один крок назустріч вітчизняним експортерам», – зазначила заступниця міністра цифрової трансформації з питань євроінтеграції Валерія Іонан.

Нагадаємо, Україна очікує на відкриття нових ринків для експорту свинини.