Агромаркет

В Україні протестували чат-бот «А дитині можна?»

В Україні протестовано всеукраїнську інформаційно-адвокаційну діджитал кампанію «А дитині можна», яка за підтримки Програми USAID АГРО та Держпродспоживслужби триває з червня 2021 та має результатом на сьогодні близько 4,5 мільйонів унікальних контактів з цільовою аудиторією.

Про це повідомляє пресслужба BeCentric.

Мета кампанія «А дитині можна?» – щоб фермер вмів відповідально виробляти, а споживач вмів свідомо обирати фермерські продукти.

Голова Держпродспоживслужби Владислава Магалецька, лікар-дієтолог Катерина Толстікова, спів-засновниця комунікаційної агенції BeCentric Ірина Химчак й більше 20 представників ЗМІ власноруч тестували унікальний чат-бот «А дитині можна?», який дозволяє фермерові оцінити безпечність свого виробництва, а споживачеві – дізнатися, чи вміє він\вона обирати безпечні продукти харчування для родини.

Обговорення теми безпечності харчових продуктів розпочала хедлайнер Владислава Магалецька – голова Держпродспоживслужби.

«Просвітницька кампанія «А дитині можна?» є дуже актуальною сьогодні. Кампанія також важлива для розвитку фермерського руху, адже зростання безпечності фермерського виробництва є обов’язковою умовою для підвищення рівня продовольчої безпеки в Україні», – зауважила голова Держпродспоживслужби Владислава Магалецька. 

«Кампанія фокусується на тематиці безпечності харчових продуктів, зокрема продуктів харчування, які пересічні українці купують у дрібних фермерів на агропродовольчих ринках, фермерських крамницях, ярмарках тощо. Основна ідея кампанії – підняти тему безпечності харчових продуктів у спільноті фермерів, які виробляють продукти харчування, розповісти їм, які небезпеки можуть бути при недобросовісному чи непроінформованому використанні засобів фермерського виробництва. Не всі фермери усвідомлюють, що безвідповідально вироблена продукція може бути небезпечною, а споживачі, між тим, вірять у «фермерське» і годують такими продуктами своїх дітей та сім’ї», – констатувала співзасновниця маркетингової агенції BeCentric, яка проводить всеукраїнську адвокаційну кампанію «А дитині можна?» Ірина Химчак.  

Лікар загальної практики, лікар-дієтолог, засновниця Школи здоров’я Катерина Толстікова, зауважила, що чат-бот надає цінні знання, які можна практично застосовувати протягом усього життя при кожному поході до магазину.

«Обов’язково кожен свідомий покупець повинен читати склад продукту на етикетці, дивитися на термін придатності. Це відповідальність кожної людини перед своїм здоров’ям, обирати той продукт, який дійсно корисний, свіжий та безпечний», – підкреслила вона. 

Нагадаємо, морква та цибуля стали зірками комунікаційної компанії органічних продуктів.