Агромаркет

В «Кернел» вдосконалюють функції комплаєнс

Компанія «Кернел» продовжує вдосконалювати функції комплаєнс, впроваджуючи останні світові тенденції.

Про це повідомляється на Фейсбук-сторінці компанії.

У компанії призначили комплаєнс-координаторів на підприємствах, терміналах та елеваторах Департаменту виробничих активів. Вони консультують колег з питань комплаєнс-стандартів і оперативно реагують на порушення безпосередньо на місцях, підтримують комплаєнс-ініціативи та дотримання Програми захисту заявників.

«Кожен координатор пройшов спеціальне навчання і тестування. Він отримує власний ідентифікатор для полегшення комунікації з колегами і стає для них провідником у світі комплаєнсу. Адже на координаторів покладена важлива місія — впровадження та підтримання стандартів і систем якості», – підсумували в «Кернел».

Комплаєнс – це відповідність законам, правилам і стандартам. Зазвичай він стосується таких питань, як дотримання належних стандартів поведінки на ринку, управління конфліктами інтересів, справедливе ставлення до клієнтів і забезпечення сумлінного підходу при консультуванні клієнтів. До сфери комплаєнса відносяться також специфічні області, такі як: протидія легалізації доходів, отриманих злочинним шляхом, і фінансуванню тероризму; розробка документів і процедур, що забезпечують відповідність діяльності компанії з чинним законодавством; захист інформаційних потоків, протидія шахрайству і корупції, встановлення етичних норм поведінки співробітників і т. д.

Нагадаємо, «Кернел» увійшов до топ-5 роботодавців за версією Forbes Ukraine.