Агромаркет
Головне:
Агромаркет

В Agricom Group оцінили ефективність та ступінь впровадження digital-технологій у виробництво

В агрохолдингу Agricom Group оцінили ефективність та ступінь впровадження різних digital-технологій. Згідно з дослідженням Agrohub, на сьогодні в агрохолдингу на 100% впроваджено зовнішні farm management системи, супутниковий моніторинг, використання індексів вегетації та інших технологій узагальненого АІ, планшет агронома; на 65% – зв’язок із полем, включаючи RTK-станції, на 57% – диференційоване внесення ЗЗР.

Про це розповів виконавчий директор Agricom Group Петро Мельник під час конференції «DIGITAL FARMING – ефективність сучасних цифрових технологій в агробізнесі».

За його словами, зважаючи на невпинний розвиток, удосконалення та появу нових інформаційних систем, в компанії напрацювали власний алгоритм їх упровадження:

  • проаналізувати наявні ресурси;
  • визначити, які проблеми потрібно вирішувати і чи вирішує їх програма;
  • розробити ТЗ із впровадження та  закріпити інструкцію з виконання;
  • здійснювати навчання персоналу кожної зими протягом 2-3 тижнів (це стосується не лише вивення нових технологій, а й удосконалення роботи зі старими;
  • створити ініціативні групи, застосовувати заохочення, мотивацію у вигляді премій тощо;
  • постійно моніторити стан впровадження;
  • постійний моніторинг нових продуктів, що з’являються на ринку.

«Слід також пам’ятати, що наявність великої кількості програм – не завжди гарний урожай, – зазначив Петро Мельник. – Із власного досвіду скажу, що це не синоніми, принаймні поки що, але це лідерство у витратах. Наразі ми дійсно лідери у витратах на інновації, хоча в нашому випадку краще бути лідерами за врожайністю. Втім, думаю, у найближчі 3-5 років ці технології будуть відточені до того рівня, коли буде безпосередній зв’язок між технологією і врожайністю».

Журнали