Агромаркет

Український споживач органічної продукції має бути обізнаним, - фахова думка

Органічний ринок постійно розвивається у світі, тому й Україні не варто відходити від цього тренду.

Про це від час презентації першої всеукраїнської комунікаційної кампанії про органічні сертифіковані продукти розповів директор Органу сертифікації ТОВ «Органік Стандарт» Сергій Галашевський.

Він нагадав, що його Орган є майже не єдиним в Україні, який проводить сертифікацію за міжнародними стандартами. Тому його команда охоче долучається до проєктів, організованих Громадської спілки виробників органічних сертифікованих продуктів «Органічна Україна» з метою популяризації цього руху.

«Органічне виробництво у світі постійно розвивається. Приблизно на 5-15% збільшуються продажі оранічної продукції в світі впродовж останніх 20 років. Це одне з найбільш стабільно розвиваючихся ринків. І Україна не має відставати від органічного тренду», – констатував Сергій Галашевський.

На його переконання, український споживач має бути таким самим обізнаним, як і європейський: розуміти, як відрізнити органічну продукцію від псевдоорганіки, знати про відповідне маркування, розпізнавати знаки тощо.

«Органічне виробництво – одне з найбільш контрольованих у світі. Так, як перевіряють виробників органіки напевне не перевіряють ніде. Це і щорічні інспекції, і аналіз продукції, перевірка запобіжних заходів виробників тощо. Має значення на нашому внутрішньому ринку консолідацію виробників, і вона вже дає свої позитивні результати», – підсумував Сергій Галашевський.

Нагадаємо, морква та цибуля стали зірками комунікаційної компанії органічних продуктів. Також ми писали, що кампанія з популяризації органічних продуктів стимулюватиме виробників.