Українським виробникам допоможуть потрапити на ринок США
Найближча можливість представити свою продукцію на ринку Сполучених Штатів відкриється наприкінці червня.
Український союз промисловців і підприємців (УСПП) організовує систему сприяння українським виробникам, що прагнуть потрапити на ринок США. Про це під час прес-конференції повідомив віце-президент УСПП Денис Красніков. За його словами, найближча можливість представити свою продукцію на ринку Сполучених Штатів відкриється наприкінці червня. За його словами, 20-23 червня в Чикаго відбудеться найбільший міжнародний форум в сфері роздрібної торгівлі – FMI Connect 2016, під час якого в українських виробників є унікальна можливість представити свою продукцію для закупівельників 35 найбільших торговельних мереж США. «FMI Connect 2016 – одна з ключових подій року для українських експортерів. Її щорічно проводить партнер УСПП в США – Food Marketing Institute. Це бізнес-асоціація, яка об’єднує понад 40 000 роздрібних магазинів продуктів харчування в США та інших країнах світу.
Щорічно байєри провідних американських мереж, таких як «Walmart», «Wegmans», «Publix», «HEB» та інші відвідують цей форум, щоб вивчити свіжі пропозиції потенційних постачальників на ринку. На ньому відкриваються великі можливості для виробників так званої групи FMCG товарів. Важливо, що формат форуму включає не тільки виставку і презентацію своїх товарів на стендах або павільйонах, а й проведення біржі контрактів та В2В зустрічей представників супермаркетів з виробниками. Це підвищує ефективність заходу в цілому і дає додатковий шанс на укладання контрактів в рамках заходу», – додав Денис Красніков.
Наразі, за його словами, вартість участі в програмі складає 375 доларів, що значно нижче, ніж на виставках такого рівня.
У свою чергу Виктор Паламарчук, засновник проекту Buy Ukrainian, президент компании VK Import, який приєднався до дискусії через skype, зауважив, що без зв’язків із рітейлерами та особистих домовленостей і напрацювань виробнику вийти на ринок дуже складно. «Наша компанія займається закупівлею, логістикою, митним оформленням, а також контактує із американськими клієнтами. По суті ми працюємо як представництво виробника в США і одночасно виступаємо гарантом між виробником і клієнтом. На даний момент в США ми повноцінно представляємо кілька українських виробників, це такі торгові марки як «Чумак», «Екород», «Ічня», «Світоч» та інші. У США завозяться багато товарів українських виробників, але вся дистрибуція орієнтована в основному на російськомовний етнічний ринок. З реєстрацією, сертифікацією, доставкою, розповсюдженням проблем немає. Проблема в небажанні українських виробників робити щось для розширення ринку збуту. Хоча у наших компаній є реальні можливості для того, щоб збільшити збут, і ці можливості потрібно використовувати», – зазначив Віктор Паламарчук.
Присутній на заході генеральний директор компанії «Чумак», що вже 10 років працює в США, Костянтин Шевченко додав, що вихід на ринок – процес тривалий, проте з допомогою УСПП можливостей стає більше. «наразі створений всеукраїнський центр експорту, де можна отримати відповіді на усі питання, що виникають у виробники», – додав Красніков.
Наразі, за словами Краснікова, проводиться збір заявок на участь у заході. «Зараз у нас заявились близько 10 учасників, серед яких Миронівський хлібопродукт, Харківська кондитерська фабрика тощо», – уточнив він. Віце-президент УСПП зауважив, що наразі продукцію рослинництва до США можна завозити, а м’ясні продукти слід сертифікувати.
Додати коментар