Агромаркет

Українське м'ясо користується великим попитом у азійських трейдерів і дистриб’юторів

Українське м'ясо користується великим попитом у азійських трейдерів і дистриб’юторів

В Азії зростає попит на українську м’ясну продукцію ‒ переважно курятину та свинину, а також субпродукти. Про це свідчать більше ніж 50 відповідних запитів від іноземних імпортерів, які отримала Рада з питань експорту продовольства (UFEB) під час торгової місії до Сінгапуру та В’єтнаму.

Як повідомив директор UFEB Богдан Шаповал, бізнес-поїздка була організована UFEB за підтримки ФAO та Європейського банку реконструкції і розвитку (ЄБРР).

«Учасники місії, якими стали три провідні молочні компанії України, відвідали Сінгапур, де зустрілися з місцевими дистриб’юторами, а також взяли участь у виставці Food&Hotel Vietnam 2017 у Хошиміні, ‒ розповів він.‒ Під час поїздки ми вкотре переконалися, що основний інтерес для азійських трейдерів і дистриб’юторів становлять молочка, цукор, кондитерські вироби та особливо м’ясна продукція. Ми отримали майже 70 запитів і приблизно 50 з них – на м’ясо та субпродукти».

Під час поїздки українська делегація зустрілася з послом України у Республіці Сінгапур та Брунеї Даруссаламі Дмитром Сеніком, представниками Агропродовольчої та ветеринарної служби Сінгапуру, місцевими дистриб’юторами та трейдерами. У В’єтнамі пройшли зустрічі з послом України у В’єтнамі Олексієм Шовкоплясом, представниками торговельних мереж та найбільшого місцевого виробника молочних продуктів Vinamilk.

Також учасники поїздки представили свої компанії та їхню продукцію на одній із найбільших у регіоні виставці Food&Hotel Vietnam 2017. Кожен з них отримав близько 20 запитів від імпортерів з В’єтнаму, Кореї, Китаю, інших країн Азії, а також Європи та США.

Крім того, UFEB отримав також запити на кондитерську продукцію, цукор, яловичину та фрукти.

«На жаль, коли мова заходить про Азію, ми стикаємося з певною пасивністю наших виробників, ‒  зауважив Богдан Шаповал. ‒ У багатьох є хибне враження, що імпортери цього ринку самі прийдуть в Україну. Варто мати на увазі, що, поки ми чекаємо тут, наші потенційні бізнес-контакти отримують виробники з Індії, США та Нової Зеландії».

Наступна бізнес-поїздка UFEB відбудеться 15-20 травня. Чотири компанії молочної та кондитерської галузі відвідають Корею, де візьмуть участь у виставці Seoul Food&Hotel 2017.

AgroTimes

Додати коментар

Такий e-mail вже зареєстровано. Скористуйтеся формою входу або введіть інший.

Ви вказали некоректні логін або пароль

Sorry that something went wrong, repeat again!