Агромаркет

Споживацькі тренди: прозорість, місцева продукція, екологічна упаковка

Поділитись:
Споживацькі тренди: прозорість, місцева продукція, екологічна упаковка

Для покупців сьогодні надзвичайно важлива прозорість у всьому. Споживач бажає знати, як вирощувалась продукція, де її виготовляли, хто вирощував і виготовляв і як. Це є одним із важливих світових трендів.

На це звернула увагу завідувач сектору підтримки вітчизняної аграрної продукції Мінагрополітики Анна Морозова.

Вона окреслила й інші тренди, особливо з урахуванням уподобань молодого покоління. «Нам важливо знати, на що орієнтується наступне покоління, що вони куплятимуть у майбутньому», – підкреслила Анна Морозова.

Вони звертають увагу на упаковку продукту, яка має бути екологічною, соціальною, безпечною для майбутнього.

Споживачі прагнуть споживати здорову їжу без ГМО, без антибіотиків і пестицидів. Вони піклуються про соціальний і культурний аспект свіжої їжі, наголосила Анна Морозова.

Ще одна тенденція, за її словами, – органічна продукція переходить з «ніші» у повсякдення, стає звичайною їжею.

Покупці шукають продукти місцевого виробництва – цей тренд яскравий не лише у світі, а і в Україні, зокрема.

AgroTimes

Поділитись:

Додати коментар

Такий e-mail вже зареєстровано. Скористуйтеся формою входу або введіть інший.

Ви вказали некоректні логін або пароль

Sorry that something went wrong, repeat again!
  • 100 найкращих аграрних підприємств України
  • Експертна рада проекту «Аграрна Еліта України - 2019»
  • 100 найкращих аграрних підприємств України, за номінаціями