Агромаркет

Соняшникова олія Kernel обіймає близько 22% на внутрішньому ринку

Соняшникова олія Kernel обіймає близько 22% на внутрішньому ринку

В Україні доля соняшникової олії Kernel становить близько 22%.

Про це повідомляє пресслужба Kernel.

«Щоб підвищувати свою ефективність – ми весь час створюємо технологію, створюємо розвиток, який стосується не тільки компанії, а і наших партнерів. Для того, щоб ця система стало виходила на 22%, треба мати своє дуже ефективне виробництво, сертифіковане по всіх світових стандартах, яке забезпечує 10% сировини, яка нам потрібна. А, щоб придбати інші 90% сировини, ми маємо інвестувати у цих виробників, підвищувати їх рівень технології, підвищувати рівень діджиталізації, тому ми і впроваджуємо такі рішення, як: DigitalAgribusiness, OpenAgrabusiness, для розвитку ринку в цілому», – зазначив Євген Осипов, CEO Kernel.

За його словами, якщо враховувати той факт, що Україна в середньому експортує 30% продукції в Європу, а все інше по світу — Європа не зможе тримати дотаційну модель на 100% української продукції.

«Тому нам спільно треба розробити такий механізм, коли ця продукція, яка йде до Європи буде в одному правовому полі», – додав Євген Осипов.

Нагадаємо, Україна збільшила експорт соняшникової олії до Африки на 153,1%.