Агромаркет

Секрет успіху Agricom Group полягає в його адаптивності, – думка

Секрет успіху агрохолдингу Agricom Group полягає в його адаптивності, вважає виконавчий директор компанії Петро Мельник, пише журнал The Ukrainian Farmer.

На його думку, бути адаптивним – не означає підлаштовуватися під обставини, а прораховувати, як вони будуть змінюватися, і як їх можна змінити.

«Ми побували в багатьох складних ситуаціях, але щоразу знаходили вихід. Особисто я можу бути різним, залежно від того, чого потребує бізнес, і враховуючи обставини. Але є принципові речі, щодо них я абсолютно не гнучкий», – зазначив він.

Петро Мельник також підкреслив, що зі зміною світу важливо змінюватися самим. І адаптивність стає світовим трендом.  

Так, рекрутери за кордоном перевіряють кандидатів та лідерів компаній на таку рису як адаптивність. Натомість затятість людини в чомусь може означати її неготовність до змін, слабкість.

Дізнайтесь, як потрібно адаптуватися господарству, аби залишатися прибутковим, на конференції «День агронома: прибуткова агрономія».

Додати коментар

Такий e-mail вже зареєстровано. Скористуйтеся формою входу або введіть інший.

Ви вказали некоректні логін або пароль

Sorry that something went wrong, repeat again!