Агромаркет
Головне:
Агромаркет

Секрет успіху Agricom Group полягає в його адаптивності, – думка

AgroTimes
Джерело:
AgroTimes
Поділитись:

Секрет успіху агрохолдингу Agricom Group полягає в його адаптивності, вважає виконавчий директор компанії Петро Мельник, пише журнал The Ukrainian Farmer.

На його думку, бути адаптивним – не означає підлаштовуватися під обставини, а прораховувати, як вони будуть змінюватися, і як їх можна змінити.

«Ми побували в багатьох складних ситуаціях, але щоразу знаходили вихід. Особисто я можу бути різним, залежно від того, чого потребує бізнес, і враховуючи обставини. Але є принципові речі, щодо них я абсолютно не гнучкий», – зазначив він.

Петро Мельник також підкреслив, що зі зміною світу важливо змінюватися самим. І адаптивність стає світовим трендом.  

Так, рекрутери за кордоном перевіряють кандидатів та лідерів компаній на таку рису як адаптивність. Натомість затятість людини в чомусь може означати її неготовність до змін, слабкість.

Дізнайтесь, як потрібно адаптуватися господарству, аби залишатися прибутковим, на конференції «День агронома: прибуткова агрономія».

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Джерело:
AgroTimes
Поділитись:

Додати коментар

Такий e-mail вже зареєстровано. Скористуйтеся формою входу або введіть інший.

Ви вказали некоректні логін або пароль

Sorry that something went wrong, repeat again!

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: