Агромаркет
Головне:
Агромаркет

Просідання в рослинництві «Кернел» у 2019/20 ФР компенсував приростом у сегменті переробки олійних

AgroTimes
Джерело:
AgroTimes
Поділитись:

Агрохолдинг «Кернел» у 2019/20 фінансовому році отримав $123 млн чистого прибутку, що на 31% менше, ніж роком раніше ($179 млн).

Про це йдеться у фінансовому звіті компанії.

Натомість виручка компанії зросла на 4%, до $4,11 млрд, у порівнянні з $3,96 млрд торік. Валовий прибуток компанії зріс на 38%, до $462 млн ($334 млн роком раніше), операційна – на 25%, до $337 млн ​​(2019 ФР – $269 млн).

Показник EBITDA за звітний періоді зріс на 28%, до $443 млн (2019 ФР – $346 млн).

Згідно зі звітом компанії, співвідношення чистого боргу до EBITDA на кінець звітного періоду становить 2,2 пункту, в порівнянні з показником 2 станом на 30 червня 2019 року.

Зокрема, виручка у сегментах переробки олійних зросла на 4%, до $1,55 млрд, інфраструктури і трейдингу – зросла на 10%, до $3,43 млрд, тоді як рослинництво залишилося на рівні минулого періоду – $604 млн.

«Ми задоволені стабільною роботою бізнесу в цей непростий сезон. АЧС, торгова напруженість між США і Китаєм, надлишок виробництва і політична нестабільність, і, нарешті, пандемія COVID-19 – всі ці чинники зробили сільськогосподарські ринки дуже нестабільними. У той же час, наші результати випереджають первинні очікування», – зазначив засновник компанії «Кернел» Андрій Веревський.

За його словами, відносна слабкість в сегменті рослинництва була компенсована високими показниками сегментів переробки олійного насіння, інфраструктури і торгівлі. Крім того, незважаючи на значну волатильність, світові ціни на соняшникову олію в 2020 ФР в цілому були вищими, ніж торік, що позитивно вплинуло на прибуток, отриманий українськими аграріями і МЕЗ.

А з огляду на рекордний урожай насіння соняшнику в Україні в поєднанні з незначним зростанням потужностей з переробки, конкуренція між переробниками насіння олійних знизилася, що дало змогу «Кернелу» забезпечити високий показник рентабельності EBITDA – $100 за тонну реалізованого соняшникової олії.

Крім того, обсяг продажів соняшникової олії досяг $1,5 млн тонн, а EBITDA сегменту в 2020 ФР становить $152 млн, що на 39% більше, у порівнянні з аналогічним періодом минулого року.

Джерело:
AgroTimes

ЧИТАЙТЕ БІЛЬШЕ