Агромаркет

«НІБУЛОН» потребує 250 додаткових вагонів

«НІБУЛОН» потребує 250 додаткових вагонів

Досвід «НІБУЛОНу», якому через блокування річкової навігації довелося переорієнтуватися з водного транспортування на перевезення автошляхами та залізницею, свідчить, що підвищувати ефективність вдається навіть у надскладних умовах війни.

Про це повідомляє пресслужба компанії.

Так, зокрема завдяки допомозі Проєкту USAID «Економічна підтримка України» у вигляді 50 вагонів-хоперів нам вдалося значно покращити економіку перевезень протягом липня-грудня 2023 року за рахунок збільшення частки використання власних вагонів з 10% до 23%. Економічний ефект, який перерозподілився на закупівельну ціну для фермерів, склав $1,7 млн. І це за умов, що ці 50 вагонів-хоперів покривають потреби перевезень лише 1 з 9 річкових терміналів, які через війну втратили можливість відвантажувати на воду (ще 5 в окупації або зруйновані).

«Усього «НІБУЛОН» потребує 250 додаткових вагонів, що дозволить масштабувати ефект на всю мережу елеваторних комплексів. Ми просимо посилити підтримку USAID і не соромитися допомагати великим компаніям, які є посередником допомоги тисячам малих і середніх підприємств», – зазначає Михайло Різак, директор із взаємодії з органами влади «НІБУЛОНу», взяв участь у роботі круглого столу, організованого Міністерством відновлення.

Саме збільшення пропозиції вагонів від Укрзалізниці та їх надання від донорів у системному зв’язку зі здешевленням логістики на річці Дунай, на думку пана Різака, сприятимуть посиленню економічної спроможності всіх учасників експортного ланцюга. У свою чергу для здешевлення логістики на річці Дунай критичне значення має і здійснення політичного впливу та організації заходів, спрямованих на створення умов для виведення флоту, заблокованого зараз у портовому вузлі Миколаєва.

«Протягом 2022-2023 років ми спостерігали збільшення ціни на фрахт на річці Дунай у понад три рази, а на сьогодні ціни залишаються в понад два рази більшими, ніж у довоєнний період. Саме евакуація флоту з миколаївського портового вузла має вирішити проблему дефіциту суден класу «річка-море» та повернути ціну на фрахт на довоєнний рівень. Крім цього, наявність інструменту евакуації дозволить відновити роботу суднобудівної галузі економіки України, яка з початку війни повністю зупинена», – вважає Михайло Різак.

Нагадаємо, «НІБУЛОН» інвестує в модернізацію елеваторного напрямку.