Агромаркет

Нестача зерновозів ставить під загрозу терміни виконання експортних контрактів ‒ ДПЗКУ

Нестача зерновозів ставить під загрозу терміни виконання експортних контрактів ‒ ДПЗКУ

Дефіцит вагонного парку для зернових перевезень Укрзалізниці складає приблизно 2,5-3 тис. вагонів на добу. Цього року ситуація посилилась через введення вагового контролю і переведення частини вантажів з автотранспорту на залізницю.

Про це повідомив директор департаменту логістики Державної продовольчо-зернової корпорації України (ДПЗКУ) Дмитро Шмокарєв.

«Сьогодні  у нас план залізничних перевезень зернових виконується лише на 42%. Якщо це перевести у абсолютні цифри, то нам наразі не вистачає вагонів для перевезення майже 200 тис. тонн збіжжя», ‒ зазначив очільник департаменту логістики.

За його словами, потреба в перевезеннях значно перевищує можливості залізниць та наявного вагонного парку. Хоча деякі зернотрейдери, перестраховуючись від ризиків, подають заявки на більшу кількість вагонів, ніж їм фактично необхідно, що не дає можливості Укрзалізниці розподіляти вагони рівномірно у відповідності до реальних потреб.

Окрім того, проблема дефіциту вагонного парку спричиняє ще одну – затримку у прийманні елеваторами врожаю кукурудзи. Через те, що ранні зернові не вивозяться вчасно з елеваторів, останні не мають можливості приймати кукурудзу у заплановані терміни. Як наслідок, збільшуються ризики несвоєчасних поставок та простоїв.

Така ситуація може стати не тільки причиною зриву термінів зовнішніх контрактів, а й ставить під загрозу виконання державних експортних програм загалом, наголосив Дмитро Шмокарєв.

AgroTimes

Додати коментар

Такий e-mail вже зареєстровано. Скористуйтеся формою входу або введіть інший.

Ви вказали некоректні логін або пароль

Sorry that something went wrong, repeat again!