Агромаркет

На кордоні з Румунією реконструюють пункт пропуску «Красноїльськ – Вікову де Сус»

габаритно-вагові норми

Роботи з реконструкції пункту пропуску «Красноїльськ – Вікову де Сус» на кордоні України та Румунії, а також облаштування допоміжної інфраструктури, знаходяться на фінальному етапі.

Про це повідомляє пресслужба Міністерства інфраструктури України.

 «Проєкт реконструкції пункту пропуску «Красноїльськ – Вікову де Сус» на кордоні з Румунією був фактично заморожений з 2016 року. Сьогодні потреба у ньому критична, адже в умовах війни Україна та Європа потребують нових логістичних маршрутів для торгівлі.

Уже найближчими тижнями плануємо дозволити проїзд у пункті пропуску автівок до 7,5 тонн та порожніх вантажівок. Паралельно працюємо з румунськими колегами над прискоренням розбудови інфраструктури зі сторони Румунії.

Вдячний партнерам за співпрацю. Розраховуємо не тільки на швидке завершення робіт на цьому пункті пропуску, але й на розвиток нових спільних логістичних проєктів», – прокоментував Олександр Кубраков, міністр інфраструктури України.

Цей пункт пропуску передбачається для руху вантажних автомобілів. Запускати роботу на цьому пункті планується в два етапи:

◾️вже у жовтні буде дозволено проїзд транспортних засобів вагою до 7,5 тонн та порожніх вантажівок;

style=’-webkit-font-smoothing: antialiased;box-sizing: border-box;outline: 0px; cursor:pointer;transition: all 0.25s ease 0s;border-bottom:rgba(3, 97, 192, 0.3); font-variant-ligatures: normal;font-variant-caps: normal;orphans: 2;text-align: start;widows: 2;-webkit-text-stroke-width: 0px;word-spacing:0px’ alt=”◾️” referrerpolicy=origin-when-cross-origin v:shapes=”_x0000_i1026″>після завершення робіт з румунської сторони пункт пропуску запрацює як повноцінний вантажний переїзд.

Очікується, що запуск цього пункт дозволить суттєво розвантажити пункт «Порубне – Сірет».

На сьогодні будівельна готовність пункту пропуску складає 95%. Також проводяться роботи з облаштування допоміжної дорожньої інфраструктури.

Раніше ЄС включив українські логістичні шляхи до Транс’європейської транспортної мережі. Також ми писали, що «щляхи солідарності» між Україною та ЄС працюють над усуненням затримок із поставками українського зерна та покращенням імпортних та експортних потоків.