МХП запровадив проєкт «Мобільний рекрутинг»
Проєкт «Мобільний рекрутинг» отримав дві нагороди на Премії HR-бренд 2021, організованій grc.ua.
Про це повідомляє пресслужба холдингу.
Передумовою створення проєкту стала проблема нестачі кандидатів у маленьких містах сільського типу. А у період пандемії COVID підприємство продовжувало активно працювати, та вважаючи на те, що підприємства знаходяться за містом, доїхати до них можна було тільки нашим транспортом, що створювало ризики для співробітників.
Було вирішено розробити рішення про те, як скоротити час, який витрачає персонал на дорогу до підприємства
Із запуском проєкта «Мобільний рекрутинг» було скорочено час від отримання заявки на персонал до виходу на роботу до 5-6 днів (порівняно з 10-15 днями) за рахунок того, що ми самі їдемо до кандидата
Таким чином, МХП стало першою компанією, яка запустила рекрутмент-мобіль. Завдяки ньому, ми не тільки стали ближче до кандидатів, але й дали можливість пройти співбесіду не виїжджаючи із міста, оптимізували затрати на рекрутинг і збільшили ефективність відділу персоналу.
Нагадаємо, МХП поставлятиме продукцію для «хмарних кухонь» Glovo. Також ми писали, що МХП планує інвестувати 35 млн євро в європейські потужності.