Агромаркет

МХП розширює географію експорту своєї продукції

Після тимчасового обмеження імпорту курятини деякими країнами Близького Сходу і Північної Африки МХП значно розширив свою діяльність на інших ринках цих регіонів і має намір і надалі диверсифікувати географію експорту.

Про це йдеться у звіті компанії, опублікованому 19 листопада 2019 року.  

«Агро-індустрія наразі стикається з багатьма випробуваннями на світових ринках, і, ймовірно, деякі з них триватимуть, принаймні, на початку 2020 року. Деякі ключові ринки тимчасово обмежили імпорт курятини від міжнародних виробників, включаючи МХП, і ми сподіваємося, що деякі з цих питань будуть вирішені на початку нового року. Однак, ми значно розширили нашу діяльність на інших ринках Близького Сходу і Північної Африки, збільшивши обсяги за рахунок географічної диверсифікації, і ми бачимо нові можливості на азійських ринку в найближчому майбутньому», – йдеться в повідомленні компанії.

Повідомляється також, що на доходи галузі рослинництва з початку поточного року негативно вплинули низькі ціни на зерно в світі і зміцнення української валюти, що вплине на результати року.

Втім, в МХП задоволені результатами перших семи місяців спільної роботи з Perutnina Ptuj (PP), провідного виробника курятини і продуктів м’ясопереробки на Балканах і в Південно-Східній Європі. Повноцінним власником цієї компанії МХП став наприкінці вересня цього року шляхом придбання акцій міноритарних акціонерів.

Крім того, повідомляється, що компанія вважає позитивним скасування мораторію на продаж сільгоспземель, що створить нові можливості для місцевих агробізнесів усіх розмірів.

Як повідомлялося раніше, МХП створює групу компаній для трансформації бізнесу.

Додати коментар

Такий e-mail вже зареєстровано. Скористуйтеся формою входу або введіть інший.

Ви вказали некоректні логін або пароль

Sorry that something went wrong, repeat again!