Агромаркет

МХП продала 20 цифрових копій бренду «Наша Ряба»

Компанія МХП продала 20 цифрових копій логотипу на найбільшій у світі криптовалютній біржі Binance. Кошти від аукціону спрямують на проведення фестивалю My Family Festival. 

Про це повідомляє пресслужба холдингу.

Найдорожчим виявився логотип 2005 року. Його придбав користувач, який побажав залишитися невідомим, з ніком Olympus за 23 980 грн.

Усього під час аукціону було отримано 160 тисяч гривень до яких компанія МХП додасть 240 тисяч. Всі 400 тисяч гривень будуть передані громадській організації «Українська сімейна фундація», яка є партнером МХП вже не перший рік, і організовує активне та змістовне сімейне дозвілля, мотивує родини спілкуватися щиро й відкрито.

Завдяки вирученим коштам на фестивалі My Family Festival, який відбудеться у Черкасах в Долині троянд 2-3 жовтня, встановлять 7 відкритих локацій, які символізуватимуть сімейні цінності. Волонтери та майстри проведуть лекторій живих сімейних історій, кулінарні майстер-класи, створять з учасниками дерево спогадів, розкажуть про планування сім’ї та залучать до командних ігор. Упродовж фестивалю буде оформлено 7 яскравих фотозон, 2 жовтня проведуть концерт, а 3-го — влаштують перегляд сімейного кіно.

Нагадаємо, МХП відмовився від бренду «Наша Ряба».