Агромаркет

«Мед України» опановує міжнародні ринки

«Мед України» опановує міжнародні ринки

Компанія «Мед України», яка завоювала провідні позиції на українському ринку, скористалася урядовою програмою єРобота, інвестувавши у спеціальне обладнання. Це дозволило компанії підвищити якість продукції й вивести її на міжнародні ринки.

Про це повідомляє пресслужба Міністерства економіки України.

За словами власника «Меду України» Едуарда Кричфалушія, споживання меду у розвинутих країнах щороку зростає на 5-7%, і, щоб лишатись конкурентними на західних ринках,  українські компанії повинні розширювати та покращувати виробничі практики, використовувати провідні технології переробки задля досягнення конкурентних переваг на внутрішньому і світовому ринках.

Щоб забезпечити якісну продукцію та впоратися із збільшенням попиту, він вирішив інвестувати у спеціальне обладнання. Завдяки гранту для переробних підприємств «Новий рівень» від Міністерства економіки, придбали необхідне обладнання, зокрема лінії відкачки і підготовки меду. Це допомогло підприємству розширити свою діяльність, посилити присутність на полицях українських супермаркетів  і вивести продукцію компанії на міжнародний ринок.

Нагадаємо, експорт меду в натуральному виразі за 9 місяців збільшився на 6%.