Агромаркет

«Ґудвеллі» у І кварталі 2020 року збільшила продажі на 24%

Компанія «Ґудвеллі» у І кварталі 2020 року наростила реалізацію продукції на 24% та збільшила EBITDA до 131 млн данських крон ($19,7 млн), порівняно з аналогічним періодом минулого року .

Про це повідомляється на сайті компанії.

«Високі показники зумовлені вищими цінами на ринку живця, потужним збільшенням об’ємів і хорошою ефективністю виробництва», – йдеться в повідомленні.

Зокрема, в Україні «Ґудвеллі» збільшила реалізацію до 108 млн данських крон ($16,3 млн), порівняно з 74 млн данських крон ($11,2 млн) у І уварталі 2019 рокую При цьому EBITDA за вказаний період зросла з 16 млн данських крон ($2,4 млн) до 45 млн ($6,8 млн) за рахунок збільшення обсягів та покращення рівня цін на ринку, а також рекордно високої ефективності виробництва за квартал.

Польський бізнес компанії збільшив реалізацію з 212 до 255 млн данських крон  ($38,4) та значно покращив EBITDA з 7 до 72 млн данських крон ($10,9 млн), завдяки вищим цінам на ринку та збільшенні об’єму продаж з одночасним покращенням результатів, виходячи з підвищення цін на свиней та обсягів живих свиней, а також, покращення виробничих показників у м’ясопереробному секторі.

Реалізація у російському бізнесі була стабільною на рівні 36 млн данських крон ($5,4 млн), порівняно з 35 млн данських крон у 2019 році, оскільки зростання об’ємів компенсувало вплив зменшення цін на живець. Це мало свій вплив на зменшення EBITDA з 10 до 8 млн данських крон ($1,2 млн) поряд з негативним впливом на курс валют під час спалаху COVID-19.

«Ми збільшили прибутковість, оскільки забезпечили високу ефективність виробництва та збільшили продажі на наших ринках за вищою середньою ціною», – зазначив Ганс Генрік Педерсен, генеральний директор групи «Ґудвеллі».

Нагадаємо, «Ґудвеллі Україна» завезла ремонтних свинок із Данії.