Агромаркет

Фахівець розповів, які вимоги висувають рітейлери до агровиробників

Фахівець розповів, які вимоги висувають рітейлери до агровиробників

Мережі зацікавлені в мінімальній кількості постачальників із максимальною кількістю артикулів. Тому виробники, які мають бажання реалізовувати свою продукцію через мережу, має бути готовим до виконання певного переліку завдань.  

Про це під час міжнародного практичного форуму «Інтенсивний Сад/Ягідник» розповів керівник СВК «Ягідки», BigBlue Organic Blueberry Farm Олег Науменко.

За його словами, аграрії, які мають намір реалізувати власну продукцію в мережі супермаркетів, мають чітко розуміти, які вимоги до товару в категорійного менеджера й керівника департаменту мережі.

По-перше, мета рітейлерів – продати максимальний обсяг товару, а також збільшити свої показники валу та оберту на полиці.

«Категорійний менеджер або керівник хоче мати можливість встановлювати максимальну націнку на товар для мережі, не втрачаючи при цьому швідкість оберту товару на полиці й збільшення обсягів реалізації. Тобто чим з більшою маржею та більшу кількість товарів продасть мережа, тим більше бонусів й зарплатні отримає кінцевий менеджер, а супермаркет – виручки. Незалежно від того, продадуть ваш товар за 2 дні чи за 2 тижні, гроші ви отримаєте мінімум через 14 днів й весь цей час маркет буде використовувати гроші на власні потреби. Саме тому мережі вигідно робити оберт якомогаі», – констатував Олег Науменко.

Ще одним важливим пунктом для рітейлерів є можливість мати системні, однорідні поставки, з мінімальними витратами часу на розгляд рекламацій по якості, пакуванню тощо.

Крім того, вони хочуть мати можливість тактичного планування продажів та поставок товару від виробника без «але».

«Тобто кожен менеджер хоче мати прогнозування холча б на два тижні вперед потоків продукції до супермаркету, щоб вибудовувати логістику й запроваджувати акції тощо», – зазначив Олег Науменко.

Ще рітейлерам важливий коректний, своєчасний документообіг та можливість адекватного спілкування з постачальником.

Раніше фахівець розповів про переваги й недоліки співпраці з мережами супермаркетів.