Агромаркет

Частка експорту продукції з високою доданою вартістю буде збільшуватися, - думка

Внутрішній ринок для багатьох виробників є більш привабливим, ніж експорт. Тим не менш, доля експорту продукції з високою доданою вартістю буде збільшуватися.

Про це розповів заступник міністра розвитку економіки, торгівлі та сільского господарства, торговий представник України Тарас Качка під час онлайн зустрічі «Чесний четвер. FOCUS: відкриваємо нові експортні та імпортні можливості».

За його словами, наразі спостерігається цікава тенденція на овочево-плодовому ринку та ринку м`ясної та молочної продукції.

«На них є цікава взаємодія на експортному та внутрішньому ринках. Особливо коли ми говоримо про фрукти-овочі. В наших перспективних аналізах ми не враховуємо внутрішній ринок, через що складається враження щодо зростання імпорту. Але дуже часто внутрішній ринок для виробників є більш привабливим. З іншого боку ми спостерігаємо зростання популярності нашої продукції за кордоном», – зауважив Тарас Качка.

Торговий представник прогнозує подальше зростання експорту продукції із високою доданою вартістю.

На його переконання, наразі доволі цікавими є спостереження за ринком молока. З одного боку, постійно зростає імпорт такої продукції в Україну, з іншого в нас є достатня кількість виробників, яка експортує власну продукцію та може встановлювати конкурентноспроможні ціни.

«Ми бачимо, що перевагою української продукції є надзвичайна ефективність виробництва. Експорт молочної продукції можливий тільки якщо підприємство є ефективним з точки зору технологій й організації виробництва. Ефективність може стати одним з козирів і в інших сферах», – підсумував Тарас Качка.

Нагадаємо, ЄС став найбільшим торговельним партнером України. Також ми писали, що у першому півріччі виріс експорт агропродукції в грошовому еквіваленті.