Агромаркет

«Добродія Фудз» розпочала маркування продукції Nutri-Score

«Добродія Фудз» розпочала маркування продукції Nutri-Score

З осені 2023 року на всю продукцію, що виготовляє компанія «Добродія Фудз», розпочато нанесення маркування, яке дозволить споживачеві отримувати корисну інформацію про товар, який він купує. 

Про це повідомляє пресслужба компанії.

Кольорове маркування Nutri-Score допомагає краще інформувати про властивості продуктів та використовувати його для збалансованого харчування. Це маркування доповнює обов’язкову інформацію про поживну цінність у складі продукту.

Спрощена система маркування поживної цінності продуктів Nutri-Score на лицевій стороні етикетки зображена у вигляді 5-колірної шкали: від темно-зеленого до червоного кольору. Кольори пов’язані з літерами від А до Е, де позначка «А» відповідає продуктам з кращою поживною цінністю, тоді як «Е» отримують продукти, поживна цінність яких нижча. Таке кольорове маркування допоможе одразу визначити продукти, які можна їсти регулярно (зелений колір), а які менше підходять для збалансованого харчування та щоденного раціону (червоний колір). Nutri-Score розраховується на 100 г (100 мл) харчового продукту.

Як зазначили в компанії, маркування введене з метою надання споживачеві доступу до інформації про харчові цінності та користь продукції, а також економії часу при виборі продуктів. Як соціально відповідальний бізнес «Добродія Фудз» продовжує слідувати Стратегії сталого розвитку, яка була впроваджена декілька років тому, і згідно з якою одним із пріоритетів є контроль та дотримання високої якості продукції та сприяння актуалізації ведення здорового способу життя споживачів. 

Нагадаємо, Agricom Group інвестувала у другий етап реорганізації заводу «Добродія» близько $2 мільйонів.