Агромаркет
Головне:
Агромаркет

Corteva Agriscience наростила продажі насіння та ЗЗР у 2019 році

AgroTimes
Джерело:
AgroTimes
Поділитись:

За підсумками 2019 року чистий обсяг продажів Corteva Agriscience склав $13,8 млрд, що на 3% менше, ніж у попередньому році, через валютні коливання.

Про це повідомили в компанії.

Разом з тим реалізація нових продуктів призвела до зростання обсягів продажів у натуральному вимірі на 7% за напрямком ЗЗР та на 6% – за напрямком насіння.

Операційна EBITDA компанії Corteva Agriscience за підсумками 2019 року становить $2 млрд, що на 5% більше, ніж було оголошено раніше в планах компанії, та на 4% менше, порівняно з попереднім роком.

Як зазначається, несприятливі погодні умови в Північній Америці та коливання валюти були частково компенсовані економією витрат, прибутком від продажу активів та продажами нових продуктів. Зазначимо, що за межами Північної Америки чисті продажі в 2019 році зросли на 1%.

За напрямком засобів захисту рослин зростання відбулося на 1%, продажі насіння залишились на тому ж рівні.

Прибуток у розрахунку на акцію за GAAP (ЗПБО) склав $0.02 за весь рік, а прибуток від операційної діяльності – $26 млн. Синергія витрат від злиття склала приблизно $350 млн за 2019 рік, а до 2021 року очікується на рівні $1,2 млрд.

Крім того, підприємство повернуло акціонерам близько $220 млн у 2019 році, відповідно до попередніх зобов’язань.

«Завдяки потужностям нашої продуктової лінійки нам вдалося отримати органічне зростання вище ринкових показників, особливо за межами Північної Америки. Ми також виконали свої зобов’язання щодо синергії витрат та підсилили продуктивність. Протягом перших шести місяців роботи як окремої компанії ми продемонстрували здатність орієнтуватися в безпрецедентних ринкових умовах», — зазначив головний виконавчий директор Corteva Agriscience
Джеймс К. Коллінз-мол.

Джерело:
AgroTimes
Поділитись:

Додати коментар

Такий e-mail вже зареєстровано. Скористуйтеся формою входу або введіть інший.

Ви вказали некоректні логін або пароль

Sorry that something went wrong, repeat again!