Агромаркет

«Агро-Регіон» назвав головні індикатори свого успіху

Ключові чинники успіху компанії «Агро-Регіон», яка займає лідерські позиції на агроринку України, це урожайність, технічне удосконалення і особисті досягнення кожного члена команди.

Про це розповіла генеральний директор агрохолдингу «Агро-Регіон» Катерина Рибаченко, пише журнал The Ukrainian Farmer.

Урожайність є важливим показником успіху компанії, і в «Агро-Регіоні» вже досягли високої стабільної врожайності всіх основних культур. «Для досягнення ще вищих показників потрібне зрошення. Втім, поки земля перебуває в оренді, на зрошенні вирощують лише насіння», — зазначила пані Катерина.

Другий індикатор успіху компанії — це технічне удосконалення: у «Агро-Регіоні» тестують усі найкращі розробки, що з’являються на ринку, і за потреби і оснащують ними все підприємство.

Третій індикатор — це особисті досягнення та оцінка, пізнаваність ринком кожного члена команди «Агро-Регіон». Працівників заохочують виступати на семінарах і конференціях, йти «в люди».

Додати коментар

Такий e-mail вже зареєстровано. Скористуйтеся формою входу або введіть інший.

Ви вказали некоректні логін або пароль

Sorry that something went wrong, repeat again!