Агромаркет

60% експортерів органічної продукції стикаються з логістичними труднощами

60% експортерів органічної продукції стикаються з логістичними труднощами

60% експортерів стикаються з логістичними труднощами, особливо на польському кордоні. 

Про це свідчать дані дослідження, проведені Громадською спілкою «Органічна ініціатива» у партнерстві з дослідницькою агенцією MZ HUB.

45% респондентів залежать лише від 2-3 ринків, що збільшує ризики для їхнього бізнесу. 

29% опитаних відчувають посилену конкуренцію на міжнародному ринку, а 28% органічних виробників стикаються зі зростаючими вимогами до якості продукції.

Для сприяння експорту органічної продукції зацікавлені сторони та організації сектору мають у своїй діяльності сприяти таким аспектам експорту органічної продукції:

  • Покращення логістики – усунення бар’єрів на кордоні та оптимізація ланцюгів постачання.
  • Допомога в освоєнні нових ринків – маркетингові дослідження, B2B-медіація, експортні проєкти. 
  • Диверсифікація експорту – вихід за межі основних ринків ЄС та США, пошук нових можливостей.

Нагадаємо, органічні виробники назвали 10 нових напрямків експорту.